//
کدخبر: ۱۶۶۰۶۱ //

پیام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلاشهر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

شهرستان اسلامشهر به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با پا گذاشتن به دوران پختگی و نشاط خود به عنوان قطب قرآنی ، فرهنگی ، هنری و ورزشی استان تبدیل شده است .

به گزارش خبرنگار فرتاک نیوز وحید مهدی پور ، رئیس اداره ضمن بیان مطلب فوق افزود : این شهرستان که تاکنون به عنوان شهر حافظان قرآنی معروف بوده است ، امروز به برکت این نظام و انقلاب و با تلاش و کوشش مسئولین و مردم این منطقه به ویژه نسل جوان ، توانسته ایم در حوزه های فرهنگی ، هنری و ورزشی ، هنری نیز افتخارآفرینی کنیم .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر خاطر نشان کرد : امروز با کسب رتبه های مختلف کشوری و جهانی از داشتن قهرمانان قرآنی و هنری و نخبگان علمی که با حضور در جشنواره ها و مسابقات مختلف استانی و کشوری برای این شهرستان افتخارآفرینی کردند، به خود می بالیم .

وی افزود : امروز که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هستیم میزبانی دو جشنواره فجر، مهر تاییدی بر این توان و تلاش و توانمندی ماست . مهدی پور میزبانی اکران فیلم های جشنواره فجر در سینما فجر این شهرستان و میزبانی یازدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی در نگار خانه هنر این شهرستان را برای اولین بار بسی شیرین و غرور آفرین دانست و آن را نشان از همت و تلاش و پشتکار مسئولین زحمت کش و هنردوست این شهرستان خواند .

وی همچنین افزود: امسال در ایام دهه کرامت برای دومین بار میزبان جشنواره آواها و نواهای رضوی از سلسله جشنواره های فرهنگی هنری امام رضا(ع) بوده ایم که خود نشان از توانمندی های این شهرستان در این حوزه می باشد و از اینکه توانسته ایم در هفته فرهنگی شهرستان با انجام بیش از 900 برنامه فرهنگی ، هنری ، قرآنی و ورزشی با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی رکورد کشوری را کسب نماییم به خود می بالیم .

همچنین با میزبانی نمایشگاه استانی کتاب برای دومین بار با حضور ناشران کشوری و با تخفیف 50 درصد و برگزاری اولین همایش رسانه با محوریت بازتاب عملکرد چهل ساله نظام جمهوری اسلامی ایران که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد توانسته ایم گامی در راستای اعتلاء و توسعه فرهنگ و هنر و رسانه این شهرستان بر داریم .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر ضمن تشکر و قدردانی از تلاش و زحمات و همکاری بیش از بیش مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان در برگزاری برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین بازتاب شایسته برنامه ها و فعالیت های انجام شده ، در نشریات ، خبرگزاری ها  و فضاهای مجازی توسط اهالی رسانه شهرستان ، رویکرد مدیریتی شهرستان از امام جمعه محترم و فرماندار محترم تا سطوح مختلف مدیریتی حاکم به اسلامشهر را ستود و ابراز امیدواری نمود تا در سال آینده رویدادهای فرهنگی هنری بیش از پیش در این شهرستان حادث شود .

خبرنگار: سامان صفری

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۰۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان