//
کدخبر: ۱۶۵۴۳۶ //

آزادراه بیستون-کرمانشاه-حمیل کلنگ زنی شد

عملیات احداث آزادراه بیستون-کرمانشاه-حمیل و قزانچی-کرمانشاه، امروز(16 بهمن) همرمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

آزادراه بیستون-کرمانشاه-حمیل کلنگ زنی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراسم کلنگ زنی این پروژه، با اشاره به ساخت این آزادراه با مشارکت بخش خصوصی و صرف اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد تومان گفت: این پروژه یکی از پروژه های بارز در بحث اقتصاد مقاومتی است که با مشارکت بخش خصوصی و پس از سالها چشم انتظاری، امروز عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی افزود: این پروژه مجموعا به طول ۱۴۱ کیلومتر در مسیر بیستون-کرمانشاه-حمیل و مسیر قزانچی-کرمانشاه است که در فاز اول ۷۵ کیلومتر از این مسیر با صرف اعتبار ۶۳۶ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی یادآور شد: از مجموع اعتبار این آزادراه ۳۰ درصد توسط دولت و ۷۰ درصد آن توسط بخش خصوصی تامین می شود.

شریفی در ادامه  با اشاره به افتتاح ۱۶ پروژه عمرانی دیگر در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان گفت: امروز تنها در یک پروژه هزار واحد مسکن مهر در استان به بهره برداری رسید.

وی یادآور شد: در حال حاضر دو هزار واحد مسکن مهر در استان آماده افتتاح است که به دستور استاندار واحدهایی که از هر جهت تکمیل شده اند در این سفر افتتاح شد.

شریفی همچنین با اشاره به حادثه ساز بودن مسیر کرمانشاه - کامیاران، گفت: با احداث باند دوم این مسیر حوادث جاده ای کاهش خواهد یافت.

طبق اعلام صورت گرفته این آزادراه 3 ساله ساخته خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۴۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان