//
کدخبر: ۱۶۴۴۰۰ //

توسعه خراسان رضوی باید توسط بخش خصوصی انجام شود

استاندار خراسان رضوی گفت: توسعه خراسان رضوی باید توسط بخش خصوصی که سرمایه مادی و انسانی مناسبی در اختیار دارد انجام شود.

توسعه خراسان رضوی باید توسط بخش خصوصی انجام شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 علی رضا رزم حسینی پنج شنبه شب در مراسم تکریم و معارفه مدیران آب و فاضلاب و برق استان که در محل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: چهل سال کشور توسط دولت اداره شده است ولی ما در استان روشی جدید را پیگیری خواهیم کرد. 

وی افزود: خراسان رضوی باید توسط شرکت های بخش خصوصی اداره شود، شرکت هایی که سرمایه انسانی و مادی مناسبی در اختیار دارند و نقش ما نیز نظارت بر عملکرد آنها خواهد بود. 

استاندار خراسان رضوی ادامه داد:در بازدیدی که از مناطق مرزی استان داشتم متاسفانه مشاهده کردم که بسیاری از روستاهای ما خالی از سکنه شده و ساکنان آنها به حاشیه شهرها مهاجرت کرده اند. 

وی گفت: استان را به ۱۲ منطقه اقتصادی تقسیم کرده ایم و تا کنون ۶ منطقه به شرکت های توسعه گرا واگذار شده است و شیوه نامه مدونی نیز در اختیارشان قرار داده شده است. 

رزم حسینی تاکید کرد: استفاده از نیروهای بومی و مردمی برای توسعه مناطق استان یکی از اصول اقتصاد مقاومتی است وما نیز به عنوان نماینده دولت نقش کارگزاری خواهیم داشت. 

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: مدیریت آب و خاک به طور همزمان باید در استان اجرایی شود و انتقال آب از دریای عمان نیز برای استفاده نسل های آینده و رفع مشکل کم آبی استان به طور جدی پیگیری خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۴۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان