//
کدخبر: ۱۶۳۹۳۲ //

«محمدباقر قالیباف» با جمعی از کسبه و جوانان فعال گیلانی دیدار کرد

«محمدباقر قالیباف» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نخستین روز سفر خود به گیلان با تعدادی از کسبه، جوانان، خانواده شهدا و نخبگان این استان دیدار و گفتگو کرد.

«محمدباقر قالیباف» با جمعی از کسبه و جوانان فعال گیلانی دیدار کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدباقر قالیباف صبح امروز برای یک سفر دو روزه از طریق فرودگاه سردار جنگل رشت وارد استان گیلان شد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و مورد استقبال خانواده چند تن از شهدای مدافع حرم به ویژه جوان‌ترین شهید مدافع حرم استان گیلان شهید «بابک نوری هریس» قرار گرفت.

وی در ادامه این سفر با حضور در میان کسبه بازار رشت با آنها دیدار و گفتگو کرد و از مشکلات آنها اطلاع یافت.

در این دیدار کسبه بازار رشت از وضعیت رودخانه زرجوب و ورود فاضلاب و بوی بد ناشی از آن گلایه کردند و از آلوده بودن آب و خاک این رودخانه و مشکلات زیست محیطی آن برای منطقه و کسبه خبر دادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه برنامه‌های خود با حضور در مناطق حاشیه شهر رشت با حاشیه‌ نشینان این منطقه نیز دیدار کرد و به صحبت‌های آنها گوش داد. برنامه بعدی قالیباف در استان گیلان حضور در میان جهاگردان و بازدید از فعالیت‌های انجام شده از سوی این گروه در سطح استان گیلان بود و در همین راستا در یک کارگاه اشتغالزایی جهادگران ویژه بانوان حضور یافت و از نزدیک با فعالیت آنها آشنا شد.

نقش مهم شهدا در تأمین امنیت و اقتدار مظام مقدس اسلامی

حضور در منزلش شهید مدافع حرم «سید اسماعیل سیرت‌نیا» برنامه بعدی قالیباف بود. وی در این دیدار با پدر و مادر این شهید بزرگوار صحبت و بر نقش مهم شهدا در تأمین امنیت و اقتدار نظام مقدسی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

حضور مردم در صحنه

دیدار با جمعی از جوانان گیلانی برنامه بعدی محمدباقر قالیباف در سفر به استان گیلان بود. وی با حضور در جمع جوانان با بیان اینکه نباید منتظر اقدامات دولت باشیم، اظهارکرد: مردم باید خود پای کار آمده و وارد صحنه شوند.

دیدار با نخبگان گیلانی آخرین برنامه محمدباقر قالیباف در نخستین روز سفر وی به استان گیلان بود. لازم به ذکر است عضو تشخیص مصلحت نظام فردا با حضور در دانشگاه گیلان با دانشجویان دیدار و گفتگو کرده و عصر چهارشنبه نیز در یادواره شهدای شهرستان بندرانزلی شرکت خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۳۹۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان