//
کدخبر: ۱۶۳۹۱۲ //

انتقاد فرماندار بروجرد از غیبت مدیران در جلسات

فرماندار بروجرد با انتقاد از مدیرانی که سروقت در جلسات حاضر نمی‌شوند، گفت: بروجرد با تخصیص اعتبارات اندک شهرستانی به‌جایی نخواهد رسید.

انتقاد فرماندار بروجرد از غیبت مدیران در جلسات
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالرحیم رحیمی امشب در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: شهرستان بروجرد با استفاده از اعتبارات اندک 15 یا 17 میلیاردی شهرستانی به جایی نمی‎رسد، باید به‌دنبال جذب اعتبارات ملی باشیم تا برنامه های خود را عملی نماییم.

وی ضمن تذکر به مدیران از آن‌ها خواست سر موقع در جلسات حاضر شوند، افزود: اگر مدیری پس از حضور من بیاید را به جلسه راه نخواهم داد، با همه احترامی که به معاونان و مدیران ادارات دارم اما لازم می‌دانم که در جلسات فرمانداری شرکت‌کرده و حاضر شوند، از طرفی رؤسای دستگاه‎های اجرایی نباید هیچ جلسه شهرستانی را بر جلسه فرماندار ترجیح دهند.

فرماندار بروجرد عنوان کرد: درصورتی‌ که مدیراداره‌ا‌ی فرد دیگری را به‌عنوان جانشین خود به جلسات فرمانداری می‎فرستد، این شخص  باید تام‌الاختیار بوده و تصمیم‌گیری درباره مسائل مختلف را به مطرح کردن با مدیر واگذار نکند، مدیری که مسؤلیت پذیرفته نباید خود را مقید زمان آمدن و رفتن در ساعت اداری بداند، بلکه برای او خستگی و وقت کاری معنا ندارد.

وی بیان کرد: قابل قبول نیست که مدیرکل برای مدیر اداره‎ شهرستانی تصمیم‌گیری و تعیین تکلیف کند، از طرفی هم نمی‌پذیرم که اداره‌ای سرپرست داشته باشد، به نظرمن مدیران‌کل اگر عملکرد مدیر شهرستانی را قبول ندارند، آن‌ها را برکنار کنند و اگر هم خوب کار می‎کند، حکم مدیریت او را بزنند، این روش، روش مناسبی نیست و باعث پیشرفت هم نمی‌شود، مدیران باید مدیریت جهادی برنامه‌ریزی دقیق و منظم اداره امور را در پیش بگیرند.

وی با بیان اینکه بروجرد با تخصیص اعتبارات ناچیز شهرستانی به‌جایی نخواهد رسید، بیان کرد: متاسفانه آن چیزی که من در ادارات می بینم نوعی ناامیدی است که باعث کندشدن روند کار می‌شود، با این نوع مدیریت مخالف هستم و مدیران باید برای بهبود اوضاع شبانه‌روز تلاش کنند.

رحیمی با اشاره به وضعیت کنونی بروجرد گفت: باید تلاش کنیم تا بروجرد شهرستان اول استان لرستان تبدیل شود، برای این منظور مدیران باید تلاش مضاعف داشته باشند، لذا لیستی از اولویت‌های کاری اداره خود را تهیه کنند، تا به دنبال تأمین اعتبار برای این شهرستان و اجرای اولویت‌های تعیین‌شده باشیم.

فرماندار بروجرد در ادامه با اشاره به مشکلات شهرداری و کارگران این نهاد تصریح کرد: ادارات و نهادهای بدهکار به شهرداری باید با پرداخت دیون خود به رفع مشکلات آن کمک کنند، بخش قابل‌توجهی از منابع درآمدی شهرداری بروجرد از محل وصول عوارض تامین می‎شود، البته متأسفانه این نهاد منابع درآمدی پایداری ندارد و بنابر این برای رفع کامل مشکلات باید به این سمت حرکت کند.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن چهل‎سالگی انقلاب  اسلامی ایران اظهار داشت: مدیران ادارات در این ایام به مقایسه‎ای از خدمات ارائه شده توسط دستگاه ‌های اجرایی خود قبل و بعد از پیروزی انقلاب اشاره و خدمات این نظام را برای مردم بازگو نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۳۹۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان