//
کدخبر: ۱۶۲۸۵۰ //

امام‌جمعه اصفهان: ملت ایران با اتحاد و درایت رهبر انقلاب سختی‌ها را پشت سر گذاشته است

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه ملت ایران در ۴۰ سال اخیر با اتحاد مردم و درایت مقام معظم رهبری سختی‌ها را پشت سر گذاشته است، گفت: برای شکست دشمن، باید دشمن را بشناسیم و بدانیم از چه راهی وارد می‌شود.

امام‌جمعه اصفهان: ملت ایران با اتحاد و درایت رهبر انقلاب سختی‌ها را پشت سر گذاشته است
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به مناسبت‌های بهمن ماه در آستانه ورود امام راحل به میهن اظهار داشت: یکی از اتفاقات این روزها، فرار بختیار بود، او گفته بود که اجازه ورود امام خمینی (ره) به کشور را نمی‌دهم اما به سبب حرکات پرشور مردم فرار کرد.

وی با بیان اینکه همواره گروه‌های مختلف در آن دوران قصد کودتا داشتند، خاطرنشان کرد: یکی از گروه‌هایی که به دنبال کودتا علیه حرکت ملت بود گروه نیما یا نیروی یگانگی ملی ایران نام داشت، البته همه اعضای این گروه دستگیر شدند، خداوند در شرایط گوناگون به انقلاب اسلامی کمک کرد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به حرکت کمونیست‌ها در واقعه آمل بیان کرد: آنها تصور می‌کردند با تصرف یک شهر می‌توانند کل کشور را در دست بگیرند، اما مردم آمل با هزار سنگر در مقابل آنها مقاومت کرده و موفق به شکست نقشه کمونیست‌ها شدند.

وی با اشاره به رشد کشور در همه زمینه‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بخشی از رشد ما به سبب تحریم‌هاست، زیرا درون هر تحریم رشد نیز وجود دارد.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با مقایسه وضعیت ایران و عربستان گفت: عربستان در جهان عزت ندارد، این کشور گاو شیرده آمریکا شده در حالی که ایران اسلامی با عزت و سربلندی همواره در مقابل دشمنان ایستادگی کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما ناشی از دین ما و انقلابی درونی بود، گفت: دشمنی دنیای کفر با ملت ایران نشان دهنده درونی بودن انقلاب اسلامی ماست و ملت ایران نیز این را به خوبی می‌دانند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه ملت ایران در 40 سال اخیر با اتحاد مردم و درایت مقام معظم رهبری سختی‌ها را پشت سر گذاشته است، گفت: برای شکست دشمن، باید دشمن را بشناسیم و بدانیم از چه راهی وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه راه شقاوت انسان در اختیار شیطان است، گفت: دشمن خطرناک انسان، شیطان است، او پس از هبوط از مقام خود دشمن انسان‌ها شد و قسم خورد که مانع هدایت انسان‌ها شود.  

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه خداوند نیز به شیطان گفت که بر بندگان مومن من تسلط پیدا نخواهی کرد، افزود: راه پیروزی در مسیر مقابله با شیطان، تقواست و انسانی که تقوا پیشه کند توسط خداوند از جهل دور شده و راهنمایی می‌شود.

وی با اشاره به تاثیر بهره مندی از تقوای الهی تصریح کرد: در انقلاب اسلامی افراد زیادی صاحب علم بالا نبودند اما تقوای الهی سبب شد را در مسیر صحیح قرار گیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۸۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان