//
کدخبر: ۱۶۲۷۵۸ //

سیستم آموزشی هدف از زندگی را به دانش‌آموزان آموزش نمی‌دهد

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: سیستم آموزشی ما به هیچ عنوان هدف از زندگی را به دانش‌آموزان و دانشجویان آموزش نمی‌دهد.

سیستم آموزشی هدف از زندگی را به دانش‌آموزان آموزش نمی‌دهد
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی بعد از ظهر امروز در جمع تعدادی از دانشجویان فرهنگی استان‌های یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استکبار تمام تلاش خود را کرده بود که انقلاب اسلامی ایران به چهلمین سال خود نرسد اظهار داشت: به حمدالله این توطئه دشمنان هم به مانند سایر توطئه‌های 40 سال اخیرش ناکام ماند و ما الان در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم.

وی یکی از مهمترین مواردی که باید در هر جامعه‌ای به ویژه جامعه اسلامی مورد توجه قرار گیرد را شناخت هدف زندگی دانست و افزود: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید اگر تمام دریاها و اقیانوس‌ها هفت برابر و کاملا مرکب شوند و تمام درختان دنیا را قلم کنیم و شروع به نوشتن با این قلم‌ها و مرکب این دریاها کنیم، نعمت‌های خداوند را نمی‌توان به صورت کامل نوشت.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه در طول 40 سال گذشته یکی از نقاط ضعف و کم‌کاری‌های صورت گرفته در ارتباط با سیستم آموزشی بوده عنوان کرد: سیستم آموزشی ما به هیچ عنوان هدف از زندگی را به دانش‌آموزان و دانشجویان آموزش نمی‌دهد.

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: زمانی که هدف اصلی نمره گرفتن و کسب رتبه برتر در کنکور و دانشگاه باشد قطعا دیگر به تفکر هیچ توجهی صورت نمی‌گیرد و تفکر هم در کارها وجود نداشته باشد قطعا هدف از زندگی را نمی‌توان به درستی شناخت.

امام جمعه یزد با بیان اینکه در هر کاری باید به چند موضوع از جمله ایجاد کنند، محتوا و انگیزه توجه شود خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران توسط حضرت امام خمینی(ره) ایجاد شده که به هیچ عنوان نمی‌توان ذره‌ای غیر از رضای خدا را در نیت ایشان پیدا کرد.

وی تصریح کرد: محتوای انقلاب و انگیزه آن هم بر اساس آیات قرآن و تشکیل حکومت اسلامی است و باید سعی کنیم در راستای پیاده‌سازی این محتوا در جامعه اسلامی ایران و همچنین تحقق اهداف والای آن قدم برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: در طول 40 سال گذشته خداوند متعال پشت و پناه این ملت و انقلاب بوده و تمام توطئه‌های دشمنان به یاری و کمک خداوند متعال خنثی شد.

ناصری یزدی افزود: اگر شخص یا اشخاصی طراحی و برنامه ریزی کنند که به انقلاب صدمه وارد شود و کسانی را از مسیر انقلاب خارج کنند یا مردم را نسبت به آن ناامید کنند، قطعا این افراد خیانت کرده‌اند و در حق ملت ایران که در طول 40 سال برای حفاظت انقلاب از جان و مال خود گذشتند ظلم کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۷۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان