//
کدخبر: ۱۶۱۵۰۷ //

در دیدار اعضای جمنا با نماینده ولی فقیه در کردستان چه گذشت؟

اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در دیدار اعضای جمنا با نماینده ولی فقیه در کردستان چه گذشت؟
به گزارش فرتاک نیوز،

اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان به‌ مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با «آیت‌الله حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان» دیدار و گفت‌وگو کردند؛ در این دیدار سه ساعته دولتی‌ها و حقوق‌بگیران دولت نیز از ضعف مدیریت دولتمردان و عدم رعایت قانون و لحاظ نکردن تخصص لازم در انتصابات مدیران استان به‌شدت گله‌مند بودند؛ مشروح گزارش از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد:

مسئول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان در این دیدار مروری بر گوشه‌ای از دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در کردستان کرد و اظهار داشت: در این 40 سال اخیر، نظام جمهوری اسلامی خدمات زیادی به مردم ارائه داده است.

عباس حسین‌پناهی با اشاره به مشکلات کنونی در کشور افزود: تحول مدیریتی از وضع موجود و سپردن به نسل جوان بهترین راهکار برای برون‌رفت از وضعیت موجود است.

وی گفت: متأسفانه در استان کردستان فاصله بین مسئولان و مردم بسیار زیاد شده و «تجمل‌گرایی، استفاده از امکانات دولتی و ولخرجی مسئولان» باعث این شرایط شده و این زیبنده نیست.

مسئول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: امیدواریم در آینده نزدیک مدیران جهادی و دلسوز، دشمن‌ستیز، مردمی و از خانواده‌های مستضعف که مشکلات مردم را درک می‌کنند، سرکار بیایند.

بهروز ابراهیم‌آبادی عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان نیز در این دیدار با اشاره به وضعیت اقتصادی و عامل بیکاری در کشور اظهار داشت: متأسفانه عامل بیکاری موجود نیروهایی هستند که «تخصص و تعهد لازم» را ندارند.

وی گفت: اوایل انقلاب حضرت امام خمینی(ره) فرمودند زمانیکه می‌خواهید به فردی مسئولیت واگذار کنید، باید یک بال تعهد و تخصص را داشته باشد تا بتواند به‌درستی پرواز کند اما متأُسفانه به کرات می‌بینیم و شاهدیم که این تعهد و تخصص در کنار همدیگر نیستند.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان به فضای کسب‌وکار موجود در کشور و آمار منتشر شده بانک جهانی اشاره و تصریح کرد: از رتبه 120 کسب‌وکار جهانی در بین 190 کشور هشت رتبه صعود داشته‌ایم و به رتبه 128 دنیا رسیده‌ایم؛ در بحث مجوزهای فضای کسب‌وکار از رتبه 190 دنیا دارای رتبه 170 هستیم که قبل از دولت یازدهم چنین آماری نداشتیم؛ «این همه شعار و حرف‌ها و اینکه هیچ‌کس در دولت‌های قبل کار نمی‌کرد و ما می‌خواهیم کار کنیم» را متأسفانه ندیدیم؛ یک‌درصد از وعده‌هایی که قول دادند عملی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم موضوع انتصابات در استان کردستان را بررسی کنیم باید به هر فردی که پست و مسئولیت داده می‌شود سه مهارت فنی، انسانی و ادراکی در نظر گرفته شود که متأسفانه بیشتر مدیران این سه مهارت را ندارند و با این وضع چطور انتظار داشته باشیم که اتفاقات مثبت ایجاد شود؟!

ابراهیم‌آبادی اذعان کرد: متأسفانه در شش سال گذشته دفاع آنچنانی از نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان نشده و این افراد در مدیریت استان نقش ندارند و متأسفانه با حزب‌بازی هر روز با حذف نیروهای انقلاب مواجه‌ایم.

وی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود اظهار کرد: اگر حتی تمام کشورهای دنیا بخواهند ما را تحریم کنند، فقط بخش معادن می‌تواند ما را از این تنگناها نجات بدهد؛ در کشور 68 نوع ماده معدنی داریم و در استانی همچون کردستان نیز 18 نوع ماده معدنی درجه یک و ناب داریم؛ 60 درصد طلای کشور در کردستان تولید می‌شود اما مردم با مشکل اقتصادی مواجه‌اند و از ساعت 6 صبح برای به‌خاطر دو کیلو گوشت برزیلی یخ‌شده ساعت‌ها در صف منتظر می‌مانند.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان همچنین مروری به وضعیت قبل و بعد انقلاب کرد و گفت: در قبل از انقلاب در تمام زمینه‌ها همیشه چشم‌انتظار خارجی‌ها و به‌عنوان برده‌ای در اختیار نیروهای شرق و غرب بودیم اما بعد از تشکیل انقلاب اسلامی و مردمی و باگذشت 40 سال در کنار یکدیگر جشن چهل ساله می‌گیریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۱۵۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان