//
کدخبر: ۱۶۱۵۰۱ //

۶۱ درصد تصادفات شهری کرمانشاه مربوط به عابران پیاده است

عدم ایمن سازی لازم معابر شهری برای تردد مهمترین دلیل وقوع سوانح بوده است

61 درصد تصادفات شهری کرمانشاه مربوط به عابران پیاده است
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه 61 درصد تصادفات شهر کرمانشاه مربوط به عابران پیاده است، گفت: عدم ایمن سازی لازم معابر شهری برای تردد آن ها مهمترین دلیل وقوع سوانح بوده است

سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: بسیاری از نواقص هندسی معابر شهری قابل رفع هستند که می طلبد مدیران شهری در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند.

وی افزود: حداقل های ایمنی تردد عابران پیاده متاسفانه انجام و اجرا نمی شود بطوریکه در تقاطع مدرس یکی از اصلی ترین تقاطع های شهرکرمانشاه علاوه برخراب بودن چراغ راهنمای عابر در هرسمت چهار راه ،خط کشی عابر پیاده به عنوان یک نوار حفاظتی عابران پیاده برای هشدار دهی به رانندگان، کاملا پاک شده است.

سرهنگ شیری همچنین به عابران پیاده توصیه کرد: برای عبور از عرض معابر از محل‌های تعیین شده وتسهیلات ایجاد شده برای عابران پیاده،مثل پل‌ها و گذرگاه‌های عابر پیاده و برای عبور از طول معابر از پیاده‌روها استفاده کنند.

رئیس پلیس راه در پایان گفت: عابرینی هم که ناچار به عبور از سطح معابر هستند، با احتیاط کامل و هوشیاری کامل این کار را انجام داده و مراقب تردد وسایل نقلیه مخصوصا در بزرگراه ها باشند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۱۵۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان