//
کدخبر: ۱۵۹۶۱۵ //

مراسم تجلیل از تعدادی از پرستاران در زاهدان برگزار شد

مراسم تجلیل از تعدادی از پرستاران به همت مجمع خیرین سلامت سیستان و بلوچستان، شهرداری زاهدان و دفتر نهاد رهبری در امور اهل سنت در زاهدان برگزار شد.

مراسم تجلیل از تعدادی از پرستاران در زاهدان برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم تجلیل از تعدادی از پرستاران به همت مجمع خیرین سلامت سیستان و بلوچستان، شهرداری زاهدان و دفتر نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان امشب در زاهدان برگزار شد.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار امروز دو مراسم محوری به همت مجمع خیرین سلامت استان، شهرداری زاهدان و دفتر نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

محمود طاهری افزود: در مراسم اول که در دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد از کادر پرستاری این مجموعه تجلیل به عمل آمد.

وی ادامه داد: همچنین امشب نیز از ۶ نفر از پرستاران برگزیده شهر زاهدان به نمایندگی از پرستاران زحمت کش سیستان و بلوچستان با حضور حجت الاسلام احمد رهدار امام جمعه موقت زاهدان، حجت الاسلام عیسی بزمانی مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، دکتر خیرالله صاحب دادزهی معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری زاهدان تجلیل به عمل آمد.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از زحمات پرستاران تصریح کرد: به راستی این قشر زحمت کش از جمله مهمترین حماسه آفرینان عرصه بهداشت و درمان هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۶۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان