//
کدخبر: ۱۵۷۸۵۱ //

شایعه فوت ورزشکار مطرح کرمانشاهی تکذیب شد

شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های غیر رسمی خبری مبنی بر فوت یکی از قهرمانان ورزشی کرمانشاه را منتشر کردند؛ خبری که با پیگیری فارس تکذیب شد.

شایعه فوت ورزشکار مطرح کرمانشاهی تکذیب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

بامداد امروز، خبری در شبکه های مجازی منتشر شد که باعث شوک اهالی ورزش کرمانشاه شد. طبق این خبر کذب؛ مهدی بهرامی آذر قهرمان پاراتکواندو آسیا در مسیر سفر به تهران با اتوبوس تصادف کرده و جان خود را از دست داده بود.

 انتشار این خبر طی چند ساعت باعث نگرانی بسیاری از هواداران و اهالی ورزش شد اما خدا را شکر صحت نداشت و بهرامی آذر در سلامتی کاملا به سر می برد.

عزت الله پرنیان اظهار داشت: خوشبختانه مهدی بهرامی آذر قهرمان طلایی آسیا در رشته پاراتکواندو هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان کرمانشاه که مسافر اتوبوس سانحه دیده مسیر ساوه کرمانشاه بود سالم است.

رئیس هیات جانبازان و معلولین کرمانشاه با بیان اینکه نام بهرامی آذر اشتباهی در لیست فوتی ها قرار گرفته است، تصریح کرد: متاسفانه در فضای مجازی این شایعه مطرح شده بود که بهرامی آذر در سانحه تصادف اتوبوس کرمانشاه به سمت تهران جان خودش را از دست داده است، پس از انتشار این خبر، شخصا پیگیر ماجرا شدم و با بهرامی آذر تماس گرفتم که ایشان دچار مصدومیت جزیی شده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۷۸۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان