//
کدخبر: ۱۵۷۵۴۹ //

موافقت دولت با عقد قرارداد برای پروژه آزادراه شهربابک – سیرجان

نماینده مردم شهربابک در مجلس گفت: صدور مجوز برای انعقاد قرارداد مشارکت برای اجرای پروژه آزادراه شهربابک – سیرجان توسط هیئت دولت به تصویب رسید.

موافقت دولت با عقد قرارداد برای پروژه آزادراه شهربابک – سیرجان
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اسدی کرم: در پی پیگیری‌های انجام شده در راستای ساخت آزادراه شهربابک به سیرجان، در جلسه امروز هیئت دولت با صدور مجوز برای انعقاد قرارداد مشارکت جهت اجرای پروژه آزادراه شهربابک – سیرجان موافقت شد.

وی با اشاره حجم بالای  تردد وسائط نقلیه از این مسیر بیان داشت: بیش از یک سال است که با برگزاری جلسات متعدد با مجموعه وزارت راه و شهرسازی و سایر مسئولان کشوری، به دنبال اخذ مجوز احداث این پروژه بودیم.

نماینده مردم شهربابک در مجلس افزود: پس از انجام بررسی‌های کارشناسی، این طرح به تایید وزیر راه و شهرسازی رسید و در ادامه با پیگیری‌های انجام شده، این طرح  از سوی دفتر هیات دولت و معاون پارلمانی وزیر به هیئت دولت ارسال شد که در نهایت، امروز مجوز احداث آزاد راه شهربابک - سیرجان توسط هیئت دولت صادر شد.

اسدی ساخت این آزادراه را با توجه به اخذ عوارض از تردد بالای وسائط نقلیه که از این محور تردد می‌کنند، منبع مالی مناسبی برای فعالیت‌های شهرداری‌ها و در نتیجه توسعه شهرستان و افزایش امکانات شهری و رفاهی دانست.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اجرای این پروژه راه مناسبی در جهت اشتغالزایی و ایجاد زمینه‌های اشتغال در شهرستان است و امیدواریم به زودی این پروژه اجرایی شود.

نماینده مردم شهربابک در مجلس در پایان گفت: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی و بخش دولتی انجام خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۷۵۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان