//
کدخبر: ۱۵۶۶۹۲ //

یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه سپاه و بسیج، پاسداری از امنیت همه جانبه کشور است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: تصویری که از سپاه پاسداران در ذهن و دید مردم تداعی و در رسانه منعکس می‌شود قطعا یک تصویر مردمی، امید آفرین و خدمتگذار است.

 یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه سپاه و بسیج، پاسداری از امنیت همه جانبه کشور است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار یوسف افشاری‌نیا شامگاه یکشنبه در دیدار با فرمانده قمر‌بنی‌هاشم(ع) استان با بیان اینکه سال 88 تا 98، دهمین سالگرد حماسه عظیم 9 دی است اظهار داشت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، دشمنان برای سال 97 و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نقشه‌های شومی کشیدند و اعلام کردند که ما نمی‌گذاریم انقلاب اسلامی چهلمین سالگردش را جشن بگیرد  اما موفق نشدند.

وی افزود: ملت ایران باید مراقب باشند و حواسشان را جمع کنند و غفلت نکنند چرا که ممکن است نقشه‌ها و فریب‌ها و توطئه‌هایی را برای سال 98 در نظر داشته باشد.

مدیرکل سازمان صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه سپاه و بسیج کشور به ویژه استان ما، پاسداری از حریم انقلاب اسلامی و ولایت و امنیت همه جانبه کشور و استان است.

افشاری‌‌نیا با بیان اینکه سپاه پاسداران برخاسته از بطن مردم است، خاطرنشان کرد: تصویری که از سپاه پاسداران در ذهن و دید مردم تداعی و در رسانه منعکس می‌شود قطعا یک تصویر مردمی، امید آفرین و خدمتگذار است همچنین سپاه پاسداران در بحث اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و توسعه استان به ویژه در مناطق محرم پیش قدم بوده و خواهد بود.

وی گفت: با توجه به ارتباطی که با بسیج سازندگی داریم حتما از ظرفیت آن‌ها در جهت توسعه پوشش فرستنده‌های رادیو و تلویزیون، پوشش دیجیتالی و سیگنال رسانی به ویژه در مناطق محروم بهره خواهیم برد.

مدیرکل سازمان صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: صدا و سیمای استان و مجموعه سپاه باید در فضای مجازی در راستای هم افزایی با هم مشارکت داشته باشند و فضای خالی محتواسازی را پر کنند و فضای مجازی را با محتواهای ارزشی و در جهت مبارزه با جنگ نرم تقویت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۶۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان