//
کدخبر: ۱۵۵۹۲۲ //
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس:

بهداشت و درمان بهترین الگوی امدادرسانی در زلزله بود

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم یک الگو برای امدادرسانی بخش‌های مختلف معرفی کنیم بهداشت و درمان است.

بهداشت و درمان بهترین الگوی امدادرسانی در زلزله بود
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد تجری ظهر امروز در آیین افتتاح بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع)  قصرشیرین  اظهار داشت: اگر بخواهیم یک الگو و یک شاخص برای امدادرسانی بخش‌های مختلف معرفی کنیم بهداشت و درمان است.

وی استفاده از ظرفیت خیران در بازسازی را یک اقدام خوب وزارت بهداشت عنوان کرد و افزود: اینکه در مدارس و مراکز درمانی یاری کردند یک حرکت خوب و نقطه مثبتی در بازسازی بود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب گفت: آسیب‌های اجتماعی و روانی بعد از زلزله بسیار حائز اهمیت بود که قاعدتا تاثیر ناخودآگاه بسیاری بر مردم دارد، اما مردم مناطق زلزله‌زده هیچگاه احساس تنهایی نکردند و طعم خدمت را دوباره چشیدند.

تجری با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده وزارت بهداشت ادامه داد: امروز شاهدیم بازسازی بیمارستان ها و مراکز بهداشت و درمان در حال انجام است.

وی همچنین در ادامه اشاره‌ای به سفر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به استان کرمانشاه و عراق داشت و گفت: با این همه سرمایه‌گذاری میلیاردی که در زیرساخت‌های رفاهی و هتل‌های این منطقه صورت گرفته مرز خسروی با سوءمدیریت عراقی‌ها بسته شده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب افزود: اعضای کمیسیون امنیت ملی از این مسیر به عراق رفتند و مشکلی برای آنها ایجاد نشد و ما از وزیر بهداشت می‌خواهیم به دولت این مطالبه بازگشایی خسروی را اعلام کنید.

تجری ادامه داد: شهر قصرشیرین قبل از جنگ ۵۶ هزار نفر جمعیت داشت، اما امروز کل شهرستان ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد و در این شرایط پیش آمده و امنیت نیمه پایدار عراق این وضعیت ساماندهی شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۹۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان