//
کدخبر: ۱۵۵۴۸۸ //

افتتاح یازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش در قزوین

با حضور رئیس مرکز ملی فرش ایران: یازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در قزوین گشایش یافت.

افتتاح یازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش در قزوین
به گزارش فرتاک نیوز،

یازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش روز سه شنبه با حضور فرشته دست پاک رئیس مرکز ملی فرش ایران، عبدالمحمد زاهدی استاندار، علی پرزحمت رئیس سازمان صمت، خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، شفیعی فرماندار قزوین و هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین و جمعی از مسئولان سه شنبه شب در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین افتتاح شد.

هادی طاهرخانی در مراسم گشایش نمایشگاه اظهار داشت: فرش تنها نمایشگاهی است که برای ما اهمیت دارد و این هنر ایرانی شاهکاری از زیبایی و شگفتی است که می توان دید چه کرده اند.

وی اضافه کرد: وقتی این فرشها را می بینید ارزش هنر ایرانی نمایان می شود و هر تخته فرش یک زندگی و یک هنر زنده و ارزشنده است.

طاهرخانی تصریح کرد: خیلی از هنرمندان در خانه های گلی و مکانهای کوچک  هنرنمایی می کنند و در سراتنگشتان خود آثار خلق می کنند که چشم هر بیننده را مبهوت می کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین اظهارداشت: در این نمایشگاه  ۵۸ غرفه از سوی صنعتگر ان، تولیدکننده و فروشندگان برپاذ شده و کیفیت بالاست و امسال غرفه داران  بیشتر استقبال کردند

طاهرخانی یادآورشد: یازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش تا ۸ دی ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برپا خواهد بود.

یازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱:۳۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما پذیرای بازدید شهروندان و علاقمندان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۴۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان