//
کدخبر: ۱۵۳۷۱۸ //
معاون استاندار آذربایجان شرقی:

چندین واحد نانوایی فاقد پروانه در مرند فعالیت می کنند

معاون استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در شهرستان مرند چندین واحد نانوایی فاقد پروانه به راحتی فعالیت می کنند که باید برخورد جدی شود.

چندین واحد نانوایی فاقد پروانه در مرند فعالیت می کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

فرماندار ویژه مرند، عصر امروز در جلسه شورای آرد و نان این شهرستان بر ضرورت نظارت جدی بر کیفیت آرد و نان تاکید کرد و اظهار داشت: نان مهم ترین بخش سبد غذایی است و به این دلیل باید برای استاندارد سازی کیفیت آرد و نان موضوع نظارت را جدی گرفت.

داود گرشاسبی افزود: بحث تامین مطلوب و با کیفیت قوت غالب مردم، امری حیاتی و مهم به شمار می رود چرا که این مهم با سلامت افراد جامعه سرو کار دارد و با لحاظ این اهمیت و حساسیت باید مسئولین و اتحادیه نانوایان توجه ویژه ای به کیفیت نان داشته باشند.

وی با اشاره به تاثیر مستقیم نان در سلامت افراد جامعه افزود: نانوایی ها باید دقت کافی را در پخت نان داشته باشند چون هر مشکلی در نان ایجاد شود در سلامت خانواده ها تاثیرگذار خواهد بود.

گرشاسبی خواستار استمرار آموزش مهارت تولید نان کیفی و مناسب به نانوایان شد و گفت: باید بر روند تهیه و توزیع گندم، بهداشت فردی و محیط نانوایی ها، پخت کیفی و عرضه مطلوب نان، نظارت دقیق و مستمر صورت گیرد.

رئیس کارگروه آرد ونان شهرستان مرند ادامه داد: در این شهرستان چندین واحد نانوایی فاقد پروانه به راحتی فعالیت می کنند که دور از انتظار بوده و اتحادیه و اتاق اصناف توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان مرند در ادامه سخنان خود بر روند افزایش بازرسی به صورت مستمر، برخورد جدی با نانوایان متخلف در شهر و روستای تابعه تاکید کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۳۷۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان