//
کدخبر: ۱۵۱۹۳۳ //

۱۷ هزار معلم کرمانی تا سال ۱۴۰۰ بازنشسته می‌شوند

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان با بیان اینکه در شهرستان‌های کرمان ظرفیت بسیار خوبی برای راه‌اندازی شعبه‌ای از دانشگاه فرهنگیان وجود دارد گفت: حدود ۱۷ هزار معلم تا سال ۱۴۰۰ بازنشسته می‌شوند.

 ۱۷ هزار معلم کرمانی تا سال ۱۴۰۰ بازنشسته می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام عباس توان امشب در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان که با حضور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان کرمان حدود سه هزار دانشجو معلم دارد.

وی با بیان اینکه بیشتر این دانشجویان در مقطع کارشناسی در دو پردیس خواهران و برادران مشغول تحصیل هستند گفت: سال گذشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشجوی رشته ادبیات پذیرفته‌ایم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان با اشاره به آمادگی این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد عنوان کرد: این دانشگاه آمادگی دارد که سال آینده در رشته علوم تربیتی دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بپذیرد.

وی با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در دانشگاه فرهنگیان گفت: مقام معظم رهبری دانشگاه فرهنگیان را یک دانشگاه با اهمیت می‌دانند و این دانشگاه دغدغه ایشان است.

توان با بیان اینکه حدود 17 هزار معلم تا سال 1400 بازنشسته می‌شوند افزود: با توجه به این مسئله نیاز استان کرمان به دانشجوی معلم بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اینکه در کرمان اهداف میان مدت و بلندمدتی برای دانشگاه فرهنگیان برنامه‌ریزی کردیم بیان کرد: در شهرستان‌ها ظرفیت بسیار خوبی برای راه‌اندازی شعبه‌ای از دانشگاه فرهنگیان داریم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۱۹۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان