//
کدخبر: ۱۴۹۸۹۸ //

۲۳۵۰ واحد صنعتی فعال در استان قم وجود دارد

سرپرست استانداری قم با بیان اینکه بیش از ۲۳۵۰ واحد صنعتی در استان قم در حال فعالیت هستند، گفت: باید از کارخانه‌ها و وضعیت تولیدی نیمه فعال حمایت کنیم تا سبب تعطیلی این واحدها نشود.

 ۲۳۵۰ واحد صنعتی فعال در استان قم وجود دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

سید محمدرضا هاشمی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد، با اشاره به دیدار اخیر مسئولان با مقام معظم رهبری اظهار داشت: بنا به فرموده امام راحل مردم جمهوری اسلامی ایران از مردم عصر پیامبر اعظم(ص) و حضرت علی(ع) بهتر هستند، چراکه بعد از شهادت امام علی(ع) می‌گفتند آیا ایشان نماز می‌خواندند، درحالی‌که تشییع پیکر نایب امام زمان(عج)  امام خمینی(ره) با حضور پرشور مردم انجام شد.

وی با بیان جایگاه و اهمیت شهر مقدس قم گفت: باید مسئولان بدانند در چه مکانی و برای چه قشری در حال کار هستند، آنچه مایه اعتماد مردم خواهد بود خدمت گذاری مسئولان است بنابراین با همان روحیه جهادی باید در حرم اهل‌بیت(ع) برای مردم خدمت‌رسانی کنیم.

سرپرست استانداری قم با تأکید بر اینکه جلسات شورای اداری در جهت گره‌گشایی است، گفت: محل تولد انقلاب اسلامی استان قم بوده و این استان خاستگاه مرجعیت، انقلاب و مسیر مواصلاتی بیش از 17 استان بوده و این استان، از ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی و دینی دارای ویژگی‌های خاصی است که باید موردتوجه قرار بگیرد.

هاشمی با تأکید بر حضور مسئولان در کنار مردم گفت: امروز مدیریت ما در کنار مردم باید باشد، علت اینکه در قانون تقسیمات کشوری گفته‌شده روستای بالای سه هزار نفر شهر می‌شود به این دلیل است که  جایگاه و اهمیت مردم را بیان کند چراکه حتی اگر یک نفر برای رسیدن به حدنصاب باقی‌مانده باشد نمی‌توان گفت این روستا می‌تواند به شهر تبدیل شود، بنابراین همه مسئولان مدیون مردم بوده و باید خدمت گذار مردم باشند.

وی با تأکید بر اینکه امروز عزت، اقتدار و آبروی ما مدیون اقشار آسیب‌پذیر و مردم است، ابراز کرد: عدم غفلت از روستاها و توجه به مناطق حاشیه‌نشین باید موردتوجه مسئولان قرارگرفته و نباید از خانواده‌های محروم و اقشار پایین‌دست غافل باشیم.

سرپرست استانداری قم با اشاره به بودجه سال 98 گفت: هم‌زمان با قانونی که به مجلس می‌رود باید پیشنهادات خود را به مجلس ارائه دهیم چراکه استان قم دارای نماینده‌هایی است که در مجلس شورای اسلامی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، بنابراین باید در جهت پیشرفت قم و استان قم از این ظرفیت استفاده کرد.

هاشمی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات صادقی استاندار پیشین افزود: اگر امروز رتبه نخست در زمینه امنیت داریم به برکت تلاش‌های مجدانه نیروی انتظامی و سایر نهادهای انقلابی است.

وی با بیان اینکه بیش از 2350 واحد صنعتی در استان قم در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: باید از کارخانه‌ها و وضعیت تولیدی نیمه فعال حمایت کنیم تا سبب تعطیلی این واحدها نشود بنابراین باید با حمایت از این واحدها و پرداخت تسهیلات سعی در فعال‌تر کردن این واحدها باشیم.

سرپرست استانداری قم خاطرنشان کرد: باید مقداری از مطالبات مردم را با تلاش شبانه‌روزی مرتفع کرده و در راستای حل مشکلات آن‌ها تلاش کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۸۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان