//
کدخبر: ۱۳۱۵۵۸ //

افزایش ۱۷ درصدی نرخ بارنامه‌ کامیون‌داران در استان قم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم از افزایش 17 درصدی نرخ بارنامه‌ کامیون داران نسبت به هفته گذشته خبر داد.

افزایش 17 درصدی نرخ بارنامه‌ کامیون‌داران در استان قم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهرداد غضنفری در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان قم که عصر امروز در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید برای برون‌رفت از شرایط فعلی بخش دولتی و خصوصی همکاری‌های لازم را داشته باشند، امروزه هم‌صدایی درون بخش‌های خصوصی نیز بسیار مهم است و این اتحاد و هم‌صدایی به ما کمک می‌کند تا برای حل مشکلات تولید اقدامات بهتری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه برای بهبود شرایط اقتصاد کشور نیازمند همراهی بخش خصوصی هستیم، افزود: برای تحقق درخواست‌های مستدل بخش خصوصی تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم، خوشبختانه افراد متصدی بخش خصوصی در استان قم اطلاعات و تجارب زیادی دارند و مدیران دستگاه‌های دولتی باید قدر دانش و تجارب این افراد را بدانند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به بازدید معاون وزیر صنعت معدن و تجارت از شهرک شکوهیه قم خاطرنشان کرد: در برنامه‌ریزی که داشتیم بنا شد تخصیص سهمیه مواد اولیه پتروشیمی‌ها به استان واگذار می‌شود.

وی به ارائه آمار صادرات استان قم پرداخت و عنوان کرد: در شش ماه اول سال آمار مناسبی در زمینه صادرات کالا داشتیم و بیش از 50 درصد تعهد صادراتی سال جاری استان قم انجام‌شده است.

غضنفری خاطرنشان کرد: بخش خصوصی تمام پیشنهاد‌ات مدنظر خود برای بهبود شرایط اقتصادی را به ما ارائه دهد زیرا این پیشنهادات می‌تواند سبب یک تحول بزرگ باشد و بخش عمده‌ای از تغییرات مثبتی که امروز شاهد آن هستیم حاصل پیشنهادات خلاقانه بخش خصوصی بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم بیان کرد: از دستگاه‌های نظارتی، مدیریتی، امنیتی و اجرایی استان قم تشکر می‌کنم که تلاش‌هایی زیادی که داشتند مسئله حمل‌ونقل و اعتصاب کامیون داران برای استان قم مشکلات زیادی به بار نیاورد.

وی با اشاره به افزایش 17 درصدی نرخ بارنامه‌ کامیون داران در استان قم نسبت به هفته گذشته عنوان کرد: باید مشکلات کامیون داران در نظر گرفته‌شده و در تأمین مواد و کالاهای موردنیاز آن‌ها بکوشیم تا برای حمل بار با هزینه‌های کمتری را متحمل شوند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۱۵۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان