//
کدخبر: ۱۴۵۱۲۰ //
استاندار گلستان:

۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گلستان پرداخت شد

استاندار گلستان گفت: از سال گذشته تاکنون هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گلستان پرداخت شده و گلستان از استان های برتر کشور در پرداخت این تسهیلات است.

۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گلستان پرداخت شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سید مناف هاشمی عصر پنج شنبه در آیین افتتاح دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی سرخنکلاته اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات منابع تولید در گلستان پرداخت شد.

وی افزود: سال گذشته گلستان رتبه چهارم کشور در پرداخت تسهیلات رونق تولید را کسب کرد و در سالجاری در این حوزه رتبه دوم را داریم.

استاندار گلستان با اشاره به این که تاکنون ۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت، اشتغال خانگی و فراگیر را برای گلستان جذب کرده ایم، ادامه داد: پروژه های زیادی تولیدی در ۴۰ سالگی جشن پیروزی انقلاب اسلامی در گلستان افتتاح می شود و تلاش داریم با این بهره برداری ها بخشی از مشکل اشتغال استان را حل کنیم.

وی اضافه کرد: در ۱۰ سال گذشته موضوع اقتصاد، تولید و اقتصاد مقاومتی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور بوده و این موضوعات به جد در دستور کار استان قرار دارد.

وی با تاکید بر این که تلاش می کنیم شعارها و دستورات در حوزه اقتصاد مقاومتی و تولید را در عمل پیاده کنیم، گفت: بنا داریم با افزایش تلاش ها تحریم ها را دور زده و کمبودها را جبران تا بتوانیم از این برهه تاریخی و دوره خطیر به سلامت عبور کنیم.

ایجاد تحول در استان با اجرای ۴ پروژه

هاشمی تصریح کرد: در سال های گذشته در گلستان پروژه های بزرگ و زیرساخت های مناسب ایجاد نشده و تلاش داریم با اجرای سه تا چهار پروژه مهم استان را متحول کنیم.

وی از پتروشیمی به عنوان یکی از پروژه های مهم و تحول زا در استان نام برد و گفت: راهکارهای خوبی برای اجرای این پروژه پیش بینی کرده ایم و امید داریم بتوانیم با پیگیری ها گره آن را باز کنیم.

استاندار گلستان از تجهیز کارگاه راه آهن گرگان- مشهد خبر داد و بیان کرد: مجوز ایجاد هشت شهرک گردشگری را از دولت گرفته ایم و هم اکنون پرونده این شهرک ها در شورای عالی شهرسازی است.

هاشمی با بیان این که بزرگ ترین پروژه تولیدی استان برای ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: تلاش داریم پروژه های نیروگاه و پتروشیمی را در گلستان اجرایی کنیم تا بتوانیم برای پنج هزار تا ۱۰ هزار نفر در یک واحد اشتغال ایجاد کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۱۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان