//
کدخبر: ۱۴۴۶۰۲ //

بخشی از مطالبات مالباختگان گلیم و گبه به حساب آنها واریز شد

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه اعلام کرد: بخشی از مطالبات مربوط به مالباختگان پرونده موسوم به فرش، گلیم و گبه کرمانشاه واریز شد.

بخشی از مطالبات مالباختگان گلیم و گبه به حساب آنها واریز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مبلغ 38 میلیارد تومان مشتمل بر 39 درصد اصل سپرده ی اولیه مالباختگان با کسر وجوهی که در مدت فعالیت محکوم علیه تحت عنوان سود دریافت نموده اند، امروز (سه شنبه 22 آبان) به حساب مالباختگان نزد بانک ملی واریز شده و از فردا (چهارشنبه) توسط صاحبان حساب قابل برداشت خواهد بود.

براساس اعلام روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه، مالباختگان می توانند به منظور اطلاع از رقم واریزی یا برداشت ازطریق دستگاه های خودپرداز یا مراجعه به شعب بانک ملی اقدام نمایند.

در ادامه اطلاعیه روابط عمومی دادگستری کرمانشاه آمده است: افرادی که براساس فرمول پرداخت اعلام شده بیش از 39 درصد اصل سپرده ی اولیه خویش را دریافت نموده اند در این مرحله به آنها پرداختی صورت نمی پذیرد.همچنین افرادی که به نحوه محاسبه سپرده و سود اعتراض یا اشکالی دارند با دردست داشتن اسناد مثبت ادعا بتدریج از شنبه هفته آینده به شعبه نهم اجرای احکام واقع در کوچه ثبت مراجعه نمایند.

محمدرضا عدالتخواه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه پیشتر اعلام کرده بود: این پرونده که به نام «مکتب گلیم و گبه کرمانشاهان» شناخته می شود مربوط به شخصی است که در سال 90 در کرمانشاه فعالیت خود را در زمینه فرش آغاز کرد و سپس در سال 91 با اخذ مجوزی از اداره صنعت ، معدن، تجارت کرمانشاه اقدام به فعالیت در زمینه تولید فرش و گلیم می کند که متاسفانه در خلأ نظارت پس از صدور پروانه، رفته رفته مسیر فعالیت این بنگاه انشعابات غیرقانونی و موهومی پیدا می کند.

وی افزود: این شخص با سوءاستفاده از شرایط و اقدام های فریبنده و تبلیغات اغواگرانه اقدام به دریافت وجوه خرد و کلان حتی میلیاردی از بعضی از مراجعه کنندگان با وعده سودهای کاملا غیرعقلایی تا ٧٢ درصد نموده و در تبلیغات فریبنده برای ایجاد اطمینان اعلام نموده مازاد سود را هم بابت مدیریت به ما بذل کنید. یعنی اقدام شما سود بیش از 72 درصد دارد. این روند با یک رشد سرطانی ادامه یافته تا اینکه تعداد سپرده گذاران به بیش از ٢٣ هزار نفر رسیده که مجموع سپرده گذاری آنها بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۴۶۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان