//
کدخبر: ۱۳۹۶۲۸ //

انباری با ۵۳۸ میلیارد ریال کالای احتکار شده در شیراز پلمب شد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: انباری که مقادیر زیادی مواد غذایی به ارزش 538 میلیارد و 160 میلیون ریال در آن احتکار شده بود در یکی از محله های شیراز کشف و پلمب شد.

انباری با 538 میلیارد ریال کالای احتکار شده در شیراز پلمب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی، شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر دپوی مقدار زیادی مواد غذایی و امتناع از عرضه و فروش آن برای مدت طولانی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی فارس با تشکیل اکیپ ویژه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، انبار مورد نظر را شناسایی و مورد بازرسی قرار دادند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی از این انبار، 667هزار و 140 کیلوگرم برنج، 654هزار و 180کیلوگرم عدس، 435 هزار و 35 کیلوگرم ادویه، 80 هزار و 230کیلوگرم پسته، 78 هزارو 70 کیلوگرم چای، 14هزار و 773 کیلوگرم بادام زمینی و 15هزار و 180 کیلوگرم تخمه آفتابگردان که احتکار شده بود، کشف شد.

گودرزی، با بیان اینکه در این زمینه یک نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد گفت: برابر دستور مقام قضایی همه کالاهای موجود در این انبار ضبط و این مکان پلمب شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۹۶۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان