//
کدخبر: ۱۳۳۸۴۷ //

فردا(دوشنبه) بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی کرمانشاه برای کودکان رایگان است

به مناسبت روز جهانی کودک، فردا(16 مهر) بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه برای کودکان و خانواده های آنان رایگان است.

فردا(دوشنبه) بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی کرمانشاه برای کودکان رایگان است
به گزارش فرتاک نیوز،

جلیل بالایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه  با اشاره به نامگذاری 8 اکتبر مصادف با 16 مهر به نام روز جهانی کودک، اظهارکرد: در این روز بازدید از تمامی موزه ها و اماکن تاریخی استان برای کودکان و خانواده هایشان رایگان است.

وی ادامه داد: کودکان زیر 12 سال کرمانشاه، فردا(دوشنبه) می توانند از موزه های تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی و بناهای تاریخی استان که ورودیه دارند، رایگان بازدید داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان بابیان اینکه باید به کودکان به عنوان آینده سازان کشور توجه بیشتری کنیم، تصریح کرد: روزجهانی کودک فرصتی است تا کودکان و نوجوانان را با میراث فرهنگی، هویت تاریخی و تمدن هزاران ساله کشور آشنا کنیم.

به گفته بالایی در سطح استان کرمانشاه 12 موزه شامل محوطه جهانی بیستون، محوطه تاق بستان و آناهیتا، موزه خط و کتابت و نیز پارینه سنگی تکیه بیگلربیگی، تکیه معاون الملک، موزه های مردم شناسی در شهرستان های دالاهو، پاوه، سنقر و صحنه فعال هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۸۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان