//
کدخبر: ۱۳۲۵۱۱ //

استاندار کردستان: بستر و ابزار کار برای جوانان جویای کار فراهم شود

استاندار کردستان گفت: باید وضعیت امروز جوانان را دریابیم و ابزار کار را برای آنها فراهم کنیم تا بتوانند روی پای خود بایستند.

استاندار کردستان: بستر و ابزار کار برای جوانان جویای کار فراهم شود
به گزارش فرتاک نیوز،

بهمن مرادنیا در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان با اشاره به اینکه منابع بانک‌های خصوصی متعلق به استان است، اظهار داشت: نباید منابعی که در استان جذب می‌شود در جای دیگری مصرف شود.

وی همراهی، همفکری و همصدایی بانک‌ها را لازمه ایجاد تغییر در وضعیت اقتصادی استان دانست و گفت: چشم امید مردم در بحث توسعه کردستان به بانک‌هاست و امیدواریم این هماهنگی و همراهی بیش از پیش باشد.

استاندار کردستان از مدیران بانک‌ها خواست فرماندهان اقتصادی استان باشند و ادامه داد: همه ما شرایط اشتغال و درآمد سرانه استان را درک می‌کنیم بنابراین رتبه استان در کشور، باید غیرت ما را به جوش بیاورد.

وی در ادامه به طرح‌های مصوب و در دست اقدام استان اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها برای آینده استان نویدبخش است اما وضعیت امروز جوانان را باید دریابیم و ابزار کار را برای آنها فراهم کنیم تا بتوانند روی پای خود بایستند.

مرادنیا همچنین یادآور شد: در شرایط فعلی تولیدکنندگان در مضیقه هستند و باید آنها را درک کنیم.

وی از اعضای شورای هماهنگی بانک‌های استان خواست با حساسیت و دلسوزی بیشتری تلاش کنند و بیان کرد: عملکرد بانک‌ها نسبت به سال قبل رشد داشته اما برای ایجاد تغییر در توسعه استان باید رشد چشم‌گیری داشته باشیم.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: بانک‌های خصوصی منابع خود را از سرمایه‌های استان جذب می‌کنند و باید آن را در داخل استان مصرف کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۲۵۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان