//
کدخبر: ۹۷۳۶۹ //

استاندار کردستان: بخش بزرگی از عقب ماندگی‌های استان حاصل عملکرد خودمان است

استاندار کردستان گفت: اینکه در برخی حوزه‌ها عقب ماندگی داریم ناشی از عملکرد خودمان است و نباید دولت را به بی‌توجهی متهم کنیم.

استاندار کردستان: بخش بزرگی از عقب ماندگی‌های استان حاصل عملکرد خودمان است
به گزارش فرتاک نیوز،

 بهمن مرادنیا پس از بازدید از مجموعه مخابرات استان با حضور در جمع مدیران این حوزه، عملکرد رضایتبخش مخابرات استان را حاصل تلاش گروهی مدیران و کارکنان این حوزه عنوان کرد و افزود: تلاش جمعی در هر کدام از حوزه‌های استان می تواند نتیجه بخش باشد.

وی عملکرد شرکت مخابرات را الگوی مناسبی برای سایر دستگاه‌های استان دانست و افزود: در همه بخش‌ها در استان عقب ماندگی‌های زیادی داریم دلیل این امر را جز کوتاهی و کم کاری مجموعه، چیز دیگری نمی‌دانم .

استاندار در ادامه به تلاش های انجام شده در سایر حوزه های زیرساختی استان نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه آب تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم تخصیص خوبی برای استان بگیریم که در این صورت شاهد توسعه کشاورزی استان و افزایش درآمد مردم خواهیم بود .

مرادنیا عنوان کرد: در حوزه صنعت مشارکت نامه زنجیره فولاد استان امضا شده و پیگیر احداث یک واحد پتروشیمی دیگر در استان هستیم؛ در بحث راه و راه‌آهن نیز فعالیت‌ها به شدت ادامه دارد و امیدواریم مردم هر چه زودتر ثمره همه این تلاش‌ها را ببینند .

وی توسعه کردستان را منوط به تلاش جمعی همه مسئولان استان دانست و یادآور شد: همه وزارتخانه‌های کشور برای کمک به استان اهتمام دارند .

استاندار کردستان در پایان شجاعت کاری را شاخصه لازم مدیریت عنوان کرد و گفت: مدیران باید در کنار تلاش مضاعف افق دید خود را افزایش دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۷۳۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان