//
کدخبر: ۱۳۱۷۷۲ //

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی استان کرمانشاه برگزار شد

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی استان کرمانشاه در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی استان کرمانشاه برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد منصوری رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه  با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی استان، اظهار کرد: این مسابقات با حضور 20 تیم در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در زمین ساحلی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، در بخش نوجوانان تیم سنقر، در بخش جوانان تیم راهین و در بخش بزرگسالان تیم فراز کرمانشاه به مقام  نخست دست پیدا کردند.

به گفته این مسئول، تیم های برتر هر بخش به مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی کشور که احتمالا به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود، راه پیدا خواهند کرد.

رئیس هیات والیبال استان در ادامه به توقف 25 ساله فعالیت کمیته والیبال ساحلی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: طی این مدت والیبال ساحلی در استان کرمانشاه فراموش شده بود که از ابتدای امسال با راه اندازی کمیته ساحلی تلاش خود را برای احیاء آن آغاز کردیم.

وی درخصوص زیرساخت های این ورزش در استان نیز عنوان کرد: باتوجه به فرسوده و قدیمی بودن زمین ساحلی مجموعه  ورزشی آزادی، از سال 94پروژه احداث مجموعه زمین های ساحلی دهکده المپیک کرمانشاه کلید خورد.

منصوری تاکید کرد: هرچند بخش هایی از این پروژه انجام شده، اما به دلیل کمبود اعتبار هنوز آماده بهره برداری نیست.

وی با بیان اینکه این پروژه دارای چهار زمین ساحلی است، گفت: طبق وعده مسئولین این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید که درصورت تحقق این مسئله علاوه بر توانایی میزبانی میزبانی مسابقات کشوری، مسابقات آسیایی و بین المللی را نیز می توانیم در کرمانشاه میزبان باشیم.

رئیس هیات والیبال استان تاکید کرد: هرچند ورزش والیبال ساحلی در کرمانشاه رشته ای نوپا محسوب می شود، اما طی این مدت استعدادهای بسیار خوبی را شناسایی کرده ایم که قطعا باعث رشد و ترقی والیبال ساحلی کرمانشاه در آینده خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۱۷۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان