//
کدخبر: ۱۳۱۰۶۷ //
حاجی بابایی:

همدان پس از تهران مجهزترین امکانات ورزشی را دارد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: استان همدان پس از تهران مجهزترین امکانات ورزشی را در اختیار دارد و حتی در روستاها دارای سالن های ورزشی هستیم.

همدان پس از تهران مجهزترین امکانات ورزشی را دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

حمیدرضا حاجی بابایی در آیین تجلیل از مدال آوران همدانی حاضر در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی اظهار داشت: زیرساخت های ورزشی بسیار خوبی ظرف 20 سال اخیر در استان همدان ایجاد شده و اکنون جزو استان های مطرح کشور هستیم.

وی بیان کرد: این زیرساخت های بالقوه ایجاد شده در استان همدان موجب پرورش نخبه ها و درخشش در میادین مهم بین المللی شده است.

حاجی بابایی افزود: امروزه همدان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه ورزش دارد و در بازی های آسیایی 2018 اندونزی نیز شاهد درخشش ورزشکاران این استان بودیم.

وی با تمجید از عملکرد ورزشکاران همدانی حاضر در بازی های آسیایی 2018 گفت: 11 درصد مدال‌های کاروان ایران توسط ورزشکاران همدانی به دست آمد که کارنامه خوبی بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین 29 درصد از مدال‌های بانوان ورزشکار کشورمان در بازی های آسیایی اندونزی توسط همدانی ها کسب شد که نشان داد در بخش بانوان نیز شاهد پیشرفت های قابل توجهی بوده ایم.

وی یادآور شد: جامعه ورزش استان همدان باید برای تداوم موفقیت ها تلاش و برنامه ریزی دوچندان داشته باشد تا بتوانیم در میادین مهم بین المللی نیز این روند را ادامه دهیم.

حاجی بابایی نقش هیات های ورزشی در کسب موفقیت های به دست آمده را بسیار موثر دانست و گفت: هیات های ورزشی با برنامه ریزی و تلاش لازم به قهرمان سازی و استعدادپروری می پردازند.

تجلیل از پنج مدال آور آسیایی

در این مراسم از پنج مدال آور بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی تجلیل شد.

این پاداش نقدی در مجموع به ارزش 480 میلیون ریال به مدال آوران بازی های آسیایی اعطا شد.

حمید میرزایی نادر در کبدی مدال طلا، فرود ظفری در ووشو نشان نقره، مریم کرمی در قایقرانی نشان های نقره و برنز، مریم امیدی پارسا در قایقرانی 2 مدال نقره و مه لقا جام بزرگ در تیراندازی نشان برنز کسب کردند.

همچنین در این آیین از سه داور و 2 مربی اعزامی به این رقابت ها تجلیل شد.

هیات تیراندازی استان همدان نیز 10 میلیون ریال به مه لقا جام بزرگ مدال آور برنز بازی های آسیایی اعطا کرد.

کامران گردان رئیس شورای اسلامی شهر همدان قول پرداخت نفری 10 میلیون ریال به مدال آوران را داد.

رئیس هیات جودو نیز جایزه نقدی به جودوکاران اعزامی به بازی های آسیایی اعطا کرد.

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودراهنگ، امیر خجسته و حمیدرضا حاجی بابایی نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان، عباس صوفی شهردار همدان، مهدی دهقان نیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان و تنی چند از مسوولان و روسای هیات های ورزشی استان در این مراسم حضور داشتند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۱۰۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان