//
کدخبر: ۱۲۸۱۹۸ //

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران از فردا

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدویت‌های ترافیکی به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی از فردا در محورهای مازندران آغاز می‌شود.

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران از فردا
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا قدمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محدویت‌های ترافیکی به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی از فردا در محورهای مازندران آغاز شده و تا روز یک‌شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 روز سه‌شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز سه‌شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

این مسئول  خاطرنشان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15 روز شنبه تا ساعت یک بامداد روز یک‌شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز شنبه تا ساعت یک بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز سه‌شنبه و از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه و همچنین از ساعت 12 روز شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز یک‌شنبه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

وی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 16 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز بعد از آب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود. همچنین تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت ۸ صبح تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۸۱۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان