//
کدخبر: ۹۷۴۹۹ //

اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور‌های کشور تا روز شنبه ۱۲ خردادماه

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه ۱۱ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ همان روز ازمرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه است.

 اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور‌های کشور تا روز شنبه ۱۲ خردادماه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور تا روز شنبه ۱۲ خردادماه را تشریح کرد و گفت: در محور‌های پرتردد کشور، رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹ خردادماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۱۲ خرداد شامل محور‌های کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به محور پرترافیک کرج-چالوس نیز گفت: در این فاصله زمانی، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع است.

رحمانی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه ۱۱ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ همان روز ازمرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره محور هراز گفت: تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز ممنوع است.

وی گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه ۹ خرداد و از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۰ و ۱۱ خرداد از محور هراز ممنوع است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۷۴۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان