//
کدخبر: ۱۲۷۱۹۲ //

‎تیم رسیدگی به هتک حرمت پزشک دیری تشکیل شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: با دستور ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تیم رسیدگی برای پیگیری هتک حرمت صورت گرفته به پزشک دیری تشکیل شد.

‎تیم رسیدگی به هتک حرمت پزشک دیری تشکیل شد
به گزارش فرتاک نیوز،

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پنجشنبه شب به نقل از ‎احمد آخوندی اعلام کرد: براین اساس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر در پی هتک حرمت به پزشک دیری خواستار بررسی موضوع تا روشن شدن تمامی ابعاد قضیه شد.

‎وی اظهارداشت: با دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کمیته ای جهت بررسی تمامی ابعاد موضوع به ریاست یکی از اساتید معتمد علوم پزشکی متشکل از مدیریت حراست، بازرسی، نظارت بر درمان و امور حقوقی این دانشگاه تشکیل شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با تاکید بر دغدغه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص صیانت از حقوق بیماران و پزشکان گفت: صیانت از حقوق بیماران و پزشکان وظیفه ذاتی دانشگاه علوم پزشکی است و در این زمینه تمامی تلاش خود را به کار می گیریم.

‎اخوندی ضمن تاکید بر حقوق شهروندی گفت : اعاده حیثیت و دفاع از حقوق پزشکان با تمامی ابزارهای قانونی پیگیری می شود به همین منظور شبکه بهداشت و درمان شکایتی را برای ارائه به محاکم قضایی تنظیم کرده است.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیماری ساعت 30 دقیقه بامداد روز چهارشنبه به مرکز خدمات جامع سلامت حضرت مهدی (عج) دیر مراجعه و توسط پزشک کشیک ویزیت می شود.

بیمار نسبت به داروی تجویزی معترض شده که به مشاجره لفظی و سپس درگیری فیزیکی منجر می شود که بلافاصله با مداخله حراست مرکز خاتمه می یابد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۱۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان