//
کدخبر: ۱۲۶۱۶۴ //
لاریجانی:

مجلس به دنبال رفع مشکل تولیدکنندگان است

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه نمایندگان به دنبال مدیریت مسیر تولید کشور در تلاطم هستند، گفت: مجلس رفع مشکل تولیدکنندگان را پیگیری می کند.

مجلس به دنبال رفع مشکل تولیدکنندگان است
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی که عصر یکشنبه به شیراز سفر کرده است، با آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان حضرت احمد بن موسی (ع) دیدار کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با بیان اینکه استان فارس از نمایندگان بسیار خوبی در مجلس شورای اسلامی برخوردار است که به مسائل نیز آشنا هستند، گفت: یکی از توفیق ها این استان حضور پربرکت آیت الله دستغیب است و خاندان دستغیب این نقش را برای ثبات و آرامش در شیراز داشتند، شهید دستغیب یک نمونه در ابتدای انقلاب اسلامی بود.

لاریجانی با یادآوری اینکه اقدام های خدمات رسانی برای نمایندگان، استاندار و مقام های اجرایی استان فارس با توجه به راهنمایی های آیت الله دستغیب آسان می شود، ادامه داد: در شرایط فعلی که سختی ها بیشتر شده، یک وظیفه ممتاز داریم؛ آن هم سهل کردن خدمت رسانی به مردم است.

وی با تاکید بر اینکه روز یکشنبه در شورای سران قوا مباحثی درخصوص مسائل کشور مطرح شد، توضیح داد: به دنبال این هستیم که با ارائه کمک های مختلف، تسهیلاتی را ایجاد کنیم تا افرادی که کارآفرین هستند و ظرفیت هایی را برای تولید کشور خلق کرده اند، در تلاطمات دچار مشکل نشوند.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه یکی از دغدغه هایی که در مجلس شورای اسلامی وجود دارد، کمک به تولیدکنندگان است، تصریح کرد: این اطمینان را می دهیم که نمایندگان در مجلس به دنبال این هستند که مسیر تولید کشور در تلاطمات مدیریت شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر اینکه برخی از مشکلات موجود کشور خارجی و برخی دیگر مشکلات مزمن اقتصادی داخلی هستند، یادآورشد: امیدواریم مشکلات به نحوی که موجب سعادت و رستگاری ملی باشد، برطرف شود.

همچنین آیت الله علی اصغر دستغیب در این دیدار با بیان اینکه خوشبختیم که در مسیر مسابقه های قرآنی که در شهرستان استهبان انجام می شود، توفیق زیارت امامزادگان برای رئیس مجلس شورای اسلامی حاصل شده است، گفت: دکتر لاریجانی همواره در خط مستقیم ترسیم شده ای از سوی رهبر حرکت کرده و ثابت قدم بوده است.

تولیت آستان حضرت احمد بن موسی (ع) با یادآوری اینکه تحلیل همه جانبه ای که از شرایط فعلی کشور در رابطه با مسائل داخلی و خارجی در مجلس خبرگان مطرح شد، مورد تحسین اعضای مجلس قرار گرفت، ادامه داد: حتی افرادی که ممکن بود انتقاداتی نسبت به عملکرد دولت داشته باشند، با مباحث مطرح شده توسط شما قانع شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان