//
کدخبر: ۱۲۲۵۰ //
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری طرح سوال کرد:

چرا آب خوزستان مثل گوشت قربانی منتقل شده/ مردم استان مستحق عذاب الهی نیستند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در ارتباط با انتقال آب خوزستان با طرح این سوال که مردم خوزستان چه گناهی کردند که باید آبشان مثل گوشت قربانی به این طرف و آن طرف برود؟ گفت: ما برای انتقال آب شرب مخالف نیستیم ولی بحث ما این است که به اندازه شرب انتقال دهند.

چرا آب خوزستان مثل گوشت قربانی منتقل شده/ مردم استان مستحق عذاب الهی نیستند
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت الله حیدری در مراسم یاواره شهدای ادارات شهرستان ایذه ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به روایتی اظهار کرد: حضرت فاطمه (ص) در مسئله ولایتمداری نه تنها الگوی زنان عالم، بلکه الگوی همه انسان‌ها است، در حقیقت حضرت زمانی وارد صحنه شدند که مردها و زنان در دفاع از ولایت ساکت بودند.

وی افزود: حضرت زهرا(س) در مصیبت پدرشان عزادار شدند، ولی در برابر هجمه‌های مختلف ایستادگی کردند، فرزند ایشان را شهید کردند ولی در دفاع از ولایت کوتاه نیامدند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافعان حرم مخصوصا شهدای ادارات ایذه تصریح کرد: باید یاد و خاطره امام شهیدان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی رحمت الله علیه را نیز گرامی بداریم.

آیت الله حیدری ابراز امیدواری کرد: خدا را شاکر هستم که این توفیق را به من داد تا در این محفل نورانی معنوی که با نام یاد شهدا نورانیت پیدا کرده و به معنویت رسیده آن هم در حضور مردم پرشور، مومن و شهیدپرور شهرستان ایذه باشم .

وی با بیان اینکه ایذه قهرمان در طول دفاع مقدس ۳۰۰ انسان پاک، سردار، شهید، کارمند و روحانی تقدیم نظام کرده گفت: تنها مقاومت است که می‌تواند نور هدایت و ایمان را به انسان ها برساند و بوی آزادی را به مشام برساند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: ۱۱ درصد شهدای کشور خوزستانی هستند جمعیت خوزستان چهار الی پنج درصد کشور است ولی سهمیه شهدا دو برابر کشور است.

آیت الله حیدری تأکید کرد: باید در اینجا به مسئولان کشوری یادآوری کنیم حرمت شهیدان خوزستان و حرمت مردم شریف خوزستان را نگه داشته باشند.

وی سپس با انتقاد از مسئولان کشوری گفت: وقتی مردم خوزستان در برابر علائم طبیعی از جمله گردخاک و ریز گردها تحمل می کنند دیگر طاقت نمی آورند که آنها را به عنوان مستحق عذاب الهی بدانند و این اشتباه است؛ شاید این بلاها عذاب الهی باشند اما مقصر این ریزگردها چه کسانی هستند؟ آیا مردم خوزستان هستند؟ این دولت مردان هستند که با قطع آب و انتقال آب خوزستان به نقاط دیگر زمینه خشک شدن منطقه را ایجاد و این بلاها را سر مردم خوزستان آورند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر این ریزگردها عذاب الهی است این عذاب الهی دامن گیر کسانی که مفسر کار بودند و در این زمینه به مردم خوزستان خدمت نکردند، خواهد شد.

آیت الله حیدری در پایان در ارتباط با انتقال آب خوزستان با طرح این سوال که مردم خوزستان چه گناهی کردند که باید آبشان مثل گوشت قربانی به این طرف و آن طرف برود؟ گفت: ما برای انتقال آب شرب مخالف نیستیم ولی بحث ما این است که به اندازه شرب انتقال دهند.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۲۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان