//
کدخبر: ۱۲۰۸۸۱ //
تولیت حرم حضرت معصومه:

هفته دولت فرصت تجلیل از تفکر انقلابی رجایی و باهنر است

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با گرامیداشت و تبریک هفته دولت به همه مسئولان و دولتمردان کشور گفت: این هفته فرصت مغتنمی برای تجلیل از تفکر انقلابی شهیدان رجایی و باهنر، آن دو دولتمرد رشید اسلام است.

هفته دولت فرصت تجلیل از تفکر انقلابی رجایی و باهنر است
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت الله سید محمد سعیدی روز چهارشنبه در خطبه های نماز عید سعید قربان در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) اظهار داشت: آن شهیدان هدفی جز جلب رضایت خداوند و اجرای احکام اسلامی نداشتند و این هفته یادگار دوران خدمت پرشور و انقلابی این بزرگان است.
وی با تاکید بر این که همه دولتمردان، این دو شهید خدوم و سرفراز را اسوه زندگی و دوران مسئولیت خود بدانند، افزود: خون این شهیدان ضامن بقای انقلاب و رسواگر دست های کثیف و افکار پلید منافقان، جهان خوران، ستمکاران و شیطان هاست.
سعیدی ادامه داد: خون شهید در کنار عنصر مکتب و مذهب حق و همراه با قدرت و ظرفیت عظیم روحانیت و ولایت فقیه و همچنین اراده پولادین مردم و انسجام و وحدت همه مسئولان ضامن پیروزی های فراوان و بقای انقلاب و زمینه ساز حکومت امام زمان(عج) است.
شهیدان محمد علی رجایی و حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد باهنر رئیس جمهور و نخست وزیر وقت کشور در هشتم شهریور ماه 1360 در حادثه تروریستی دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند و دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
امام جمعه موقت قم در بخش دیگری از سخنان خود، تقوا را روح همه عبادت ها دانست و افزود: بهترین احسان و کار خیر در روز عید قربان توصیه کردن و تذکر دادن به همه مسلمانان است که در همه سرزمین های اسلامی به یاد هم باشند.
نماز عید سعید قربان، امروز با حضور پرشور مردم خدا جو، مومن و متعهد قم علاوه بر حرم حضرت معصومه(س)، در مسجد مقدس جمکران و بیشتر مساجد این استان برگزار شد.
دهم ماه ذی الحجه مصادف با عید قربان از اعیاد مهم و بزرگ مسلمانان به شمار می آید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۰۸۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان