//
کدخبر: ۱۲۰۳۵۵ //

پایانه "خسروی" برای پذیرش روزانه ۵۰ هزار زائر آماده است

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آماده‌سازی زیرساخت‌های پایانه مرزی خسروی برای پذیرش روزانه 50 هزار نفر از زوار در ایام اربعین خبر داد.

پایانه "خسروی" برای پذیرش روزانه 50 هزار زائر آماده است
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین و اقداماتی که از سال‌های قبل برای تکمیل زیرساخت‌های مرز خسروی انجام شده، گفت:  پیش بینی می‌شود این پایانه در ایام اربعین ظرفیت پذیرش روزانه 50 هزار زائر را داشته باشد.

کرمی در خصوص عرضه سوخت به ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس‌ها در مسیر تردد زوار اربعین نیز اظهار کرد: از ابتدای بزرگراه کربلا در کلیه جایگاه‌های سوخت منتهی به مرز خسروی سوخت یورو 4 عرضه می‌شود و شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مشغول انجام  اقدامات لازم در این خصوص است.

وی همچنین به نصب کانکس و بنرهای راهنمای زائرین در محوطه ترمینال های استان اشاره و اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات قبل جایگاه‌هایی جهت پارکینگ خودروهای شخصی در مبادی ورودی شهرهای خصوصا شهرستان‌های قصرشیرین و مرز خسروی تعیین شده است.

 کرمی برپایی و نصب موکب در وردی و خروجی شهرهای منتهی به مرز خسروی را ممنوع دانست و یادآوری کرد: هماهنگی‌های لازم در این زمینه توسط سازمان حج و زیارت، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی استان در حال انجام است.

 وی از محدودیت تردد تانکرهای حمل سوخت عراقی در ایام اربعین حسینی خبر داد و عنوان کرد: تردد تانکرهای حمل سوخت عراقی در بزرگراه و محورهای منتهی به مرز خسروی محدود خواهد شد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اقداماتی ازجمله  ایمن سازی بزرگراه کربلا و محورهای منتهی به مرز خسروی، خط کشی جاده‌ها، آشکارسازی نقاط پرحادثه، روکش آسفالت در محورها، آرام سازی تقاطع‌ها و استقرار جرثقیل در گردنه‌های مسیر را از دیگر کارهایی دانست که برای ایام اربعین در حال انجام است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۰۳۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان