//
کدخبر: ۱۱۷۷۸۹ //
معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و استان کرمانشاه:

تاکنون ۳۶۳۴ انبار در استان کرمانشاه در سامانه جامع انبارها ثبت‌نام کرده‌اند

معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و استان کرمانشاه گفت: تاکنون 3634 انبار در استان در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 2084 مورد مربوط به مرکز استان است.

تاکنون 3634 انبار در استان کرمانشاه در سامانه جامع انبارها ثبت‌نام کرده‌اند
به گزارش فرتاک نیوز،

عباس سجادی‌راد با اشاره به اینکه نظارت بر بازار با شدت بیشتری نسبت به گذشته در حال انجام است اظهار داشت: در راستای انجام وظایف ستاد تشدید مبارزه با احتکار کالا در استان با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله تعزیرات حکومتی، پلیس آگاهی، امکان عمومی، اصناف و اتحادیه‌ها نظارت‌ و بازرسی بازار با شدت بیشتری انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: نظارت بر بازار به صورت مستمر و شبانه‌روزی و با تأکید بیشتر بر مبارزه با احتکار کالا و شناسایی انبارهایی که در سامانه ثبت نشده‌اند یا دست به احتکار کالا زده‌اند انجام می‌شود.

سجادی‌راد گفت: چنانچه انباری در سامانه جامع انبارها ثبت نشده باشند وجود کالا در انبار آن‌ها احتکار و اختفا تلقی می‌شود و براساس مقررات با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه روزانه 20 گشت مشترک در قالب گروه‌های دو، سه و چهار نفره کار نظارت به ویژه بر مرکز استان را به عهده دارند افزود: تاکنون اقدامات مناسبی در راستای شناسایی انبارهایی که در سامانه جامع انبارها ثبت‌نام نکرده‌اند انجام و نتایج خوبی کسب شده است.

معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و استان کرمانشاه گفت: تاکنون 3634 انبار در استان در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 2084 مورد مربوط به مرکز استان است.

سجادی‌راد بیان کرد: در تیرماه امسال بیش از 9500 واحد صنفی و انبار مربوط به آن‌ها در سطح استان مورد بازرسی قرار گرفتند که 400 مورد آن مربوط به انبارها است.

وی با اشاره به اینکه در تیر ماه امسال 650 پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی در حال معرفی به تعزیرات حکومتی هستند گفت: در این مدت 325 مورد شکایت مردمی گزارش شده و بیشترین تخلفات مربوط به گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم رعایت موازین بهداشتی است.

سجادی‌راد از تمام صاحبان انبار در استان خواست که نسبت به ثبت انبار خود در سامانه اقدام کنند و گفت: دفتر این سامانه در ساختمان شهید باهنر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان واقع در خیابان عشایر مستقر است و برای ثبت انبار در سامانه می‌توان به صورت حضوری یا از طریق اینترنت اقدام کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۷۷۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان