//
کدخبر: ۱۱۱۱۰۹ //

اصفهان/ پیش‌فروش بلیت اتوبوس مراسم اربعین از ۱۵ مهر آغاز می‌شود

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای مراسم اربعین حسینی از ۱۵ مهرماه خبر داد.

 اصفهان/ پیش‌فروش بلیت اتوبوس مراسم اربعین از ۱۵ مهر آغاز می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا جعفری در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اولین جلسه کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین حسینی استان اصفهان اظهار داشت: نقاط ضعف خدمت‌رسانی به زائران در سال‌های گذشته احصا و حل‌شده است.

وی تأکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده سطح خدمت‌رسانی به زائران ارتقا یافته و تلاش بر آن شده تا با کمترین مشکل مواجه شوند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان ارتقا سطح خدمت‌رسانی به زائران را نتیجه افزایش ارتباطات دستگاه‌های خدمت رسان عنوان کرد و گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده خدمات بهتر و کامل‌تری در سال جاری به زائران ارائه خواهد شد.

تشکیل و راه‌اندازی کمیته‌های فرعی کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین حسینی استان اصفهان

وی از تشکیل و راه‌اندازی کمیته‌های فرعی خبر و توضیح داد: سوخت و پشتیبانی با مسئولیت اداره راه و شهرسازی، کمیته فرعی انتقال و جابجایی زائران با محوریت کانون انجمن‌های صنفی، کمیته فرعی انتظامی و ترافیکی با محوریت پلیس‌راه استان و کمیته فرعی هماهنگی مستقر در مرزها با مسئولیت سپاه صاحب‌الزمان (عج) تشکیل‌شده است.

جعفری تصریح کرد: توزیع سوخت باید توسط شرکت پخش فراورده‌های نفتی به‌صورت مطلوب در میان جایگاه داران انجام گیرد؛ بنابراین آمادگی کامل جایگاه‌های سوخت و مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی که در مسیرهای اصلی آغاز حرکت زائران قرار دارند امری ضروری است.

وی اظهار داشت: از نیروی انتظامی و معاونت راهداری و نظارت انتظار می‌رود تا برنامه‌ریزی و نظارت بیشتری بر برخی از مسیرهای استان همچون محورهای خوانسار – گلپایگان و شاهین‌شهر – مورچه‌خورت و بالعکس که در کریدور ناوگان حمل‌ونقل مسافران به سمت مرزهای غربی کشور قرار دارند، داشته باشند.

نوسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان به نوسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان اشاره کرد و گفت:‌ از سازمان حج و زیارت استان اصفهان تقاضا داریم تا از ناوگان فرسوده برای ارائه دادن خدمت استفاده نشود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب زائران، پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای مراسم اربعین حسینی از 15 مهرماه آغاز می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۱۱۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان