//
کدخبر: ۱۰۱۷۵۸ //

پرخطرترین جاده کرمانشاه را بشناسید

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه جاده کرمانشاه به کامیاران که سال گذشته 55 نفر و امسال نیز تعدادی دیگر را به کام مرگ کشاند را به عنوان پرخطرترین جاده استان معرفی کرد.

پرخطرترین جاده کرمانشاه را بشناسید
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمد حیدری" در خصوص جاده کرمانشاه به کامیاران گفت: در حدود 24 کیلومتر از این جاده به علت عدم دوبانده بودن و عرض کم جاده متاسفانه در طول سال حوادث رانندگی زیادی به صورت تصادفات رخ به رخ صورت می گیرد.

وی ادامه داد: اغلب تصادفات درمحوری به وقوع می افتد که تعریض آن به دولاین مجزا حدود 8 سال است به طول انجامیده است. تعللی که تنها در سال گذشته 55 نفر را به کام مرگ فرستاد.

 حیدری یادآور شد: با ادامه این روند انتظار می رود طی سال جاری نیز به طور میانگین ماهانه پنج نفر در این مقطع 24 کیلومتری جان خود را از دست بدهند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: هرچند عوامل انسانی در وقوع حوادث جاده ای این محور عامل اصلی است، اما براساس آیین نامه طرح هندسی راه های ایران در طراحی راه ها باید از ایجاد موقعیت ها یا عوامل تحمیل کننده رفتار خطرناک به استفاده کنندگان اجتناب شود.

وی گفت: متاسفانه در این محور رفتار پرخطر انحراف به چپ و تجاوز به چپ به منظور سبقت گرفتن بر رانندگانی که پشت سر وسایل نقلیه کندرو قرار می گیرند تحمیل می شود، این رانندگان مجبورند یک مدت طاقت فرسا و تحریک کننده را در حالت ملال آوری بمانند و برای رهایی از آن اقدام به گرقتن سبقت های مرگ آور می کنند.

حیدری درپایان از مسئولین خواست در تکمیل پروژه جداسازی مسیرهای رفت و برگشت محور کرمانشاه - کامیاران که 24 کیلومتر آن باقیمانده اهتمام لازم را به خرج دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۱۷۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان