//
کدخبر: ۱۰۱۱۶۹ //

دست پُر "شهردار" برای کرمانشاه

مدیرکل روابط عمومی شهرداری کرمانشاه از برگزاری جلسات فشرده شهردار در تهران و نتایج مطلوب این جلسات برای کرمانشاه خبر داد.

دست پُر "شهردار" برای کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

امیررضا همایون دولتشاهی  با اشاره به جلسات فشرده کاری دو روزه شهردار کرمانشاه در تهران، گفت: شهردار کرمانشاه به همراه تعدادی از مدیران شهرداری طی دو روز اخیر جلسات فشرده ای با مسئولین سازمان شهرداری‌های در تهران داشتند که خوشبختانه نتایج خوبی هم از این جلسات برای کرمانشاه حاصل شد.

وی به جلسه شهردار کرمانشاه با مدیرکل بودجه سازمان شهرداری‌ها اشاره کرد و افزود: این جلسه در خصوص تعیین تکلیف بدهی سنواتی شهرداری به بانک‌ها و استفاده از ظرفیت قانونی بودجه سال 97 جهت تهاتر بدهی‌های شهرداری به بانک با مطالبات شهرداری از دستگاه‌های دولتی برگزار شد که با انجام این تهاتر موافقت شد.

دولتشاهی با اشاره به بدهی 60 میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه به بانک شهر، گفت: مطالبات شهرداری از دستگاه‌های دولتی نیز روند ثبت خود را طی می کند و با احتساب دقیق آن طبق موافقت صورت گرفته این مطالبات بابت بدهی شهرداری به بانک شهر تهاتر می شود.

مدیرکل روابط عمومی شهرداری کرمانشاه افزود: در جلسه دیگر شهردار با مدیر سرمایه گذاری مشارکت های مردمی سازمان شهرداری ها نیز مقرر شد  بعد از رفع نواقص پرونده انتشار اوراق مشارکت پروژه قطارشهری و تکمیل این پرونده، نسبت به انتشار این اوراق اقدام شود.

دولتشاهی افزود: در جلسه دیگر نیز که با حضور شهردار و مشاورین شهرداری کرمانشاه با مشاورین ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص احداث بزرگراه شرقی محدوده اراضی پادگان سروران ارتش تشکیل شد، پیشنهادات و اصلاحات نهایی مطرح و مقرر شد سه مشاور این پروژه با همکاری هم طرح نهایی را طی روزهای آتی به شهرداری کرمانشاه ارائه دهند.

وی تصریح کرد: احداث این بزرگراه ضمن اتصال بلوار خلیج فارس به بزرگراه امام خمینی(ره) که باعث می شود این بزرگراه از بن بست خارج شود، می تواند به عنوان یکی از کریدورهای اصلی شهر کرمانشاه نقش تاثیرگذاری در روان شدن بخشی از ترافیک شهری، کاهش مصرف سوخت و صرفه جویی در زمان تردد داشته باشد.

دولتشاهی همچنین از برگزاری جلسه دیگری جهت تسریع احداث تقاطع امام خمینی(ره) خبر داد.

 وی افزود: در جلسه دیگری نیز مقرر شد مجتمع تجاری مشارکتی در غرب کرمانشاه با مشارکت بخش خصوصی ساخته شود که از طرح این پروژه رونمایی خواهد شد که بعد از آن وارد فاز اجرایی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۱۱۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان