//
کدخبر: ۱۷۹۱۸۸ //

افشای وجود اطلاعات بسیار حساس در یادداشت‌های جیمز کومی درباره نشست‌هایش با ترامپ

براساس اسناد جدید اف.بی.آی جیمز کومی مدیر سابق این سازمان از شاهدان تحقیقات رابرت مولر بازرس ویژه تحقیقات درباره مداخله روسیه به نفع ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ بوده و یادداشت‌های وی درباره نشستهایش با ترامپ حاوی اطلاعاتی حساس‌تر از آنچه که پیشتر تلقی می‌شد هستند.

افشای وجود اطلاعات بسیار حساس در یادداشت‌های جیمز کومی درباره نشست‌هایش با ترامپ
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از روزنامه دیلی میل، اسناد جدید متعلق به دفتر تحقیقات فدرال آمریکا اف.بی.آی نشان داده‌اند، یادداشت‌ها و نوشته‌های شخصی کومی که حاوی جزییاتی در خصوص نشست‌هایش با دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا هستند، مورد توجه مولر در تحقیقات‌اش قرار گرفته است.

در این اسناد نوشته شده است: اف.بی.آی و دفتر بازرس ویژه به این نتیجه رسیده بودند که افشای یادداشت‌های کومی یا هر بخشی از آنها به صورت منطقی می‌تواند تاثیری منفی بر تحقیقات این پرونده بگذارد.

در عین حال به گزارش دیلی میل، جیمز کومی به عنوان مدیرسابق اف.بی.آی یکی از شاهدان تحقیقات بوده است و همچنین تیم تحقیقات به یادداشت‌های کومی در خصوص آن دسته از وقایع مورد توجه آنها علاقه‌مند شده بودند. این اسناد اف.بی.آی که روز دوشنبه از سوی وزارت دادگستری آمریکا انتشار یافت، عنوان می‌کنند که یادداشت‌های کومی حاوی اطلاعاتی بسیار حساس در ارتباط با تحقیقات جاری، بوده در حالی که این اطلاعات در شهادت‌های او مطرح نشده بودند.

در این سند در خصوص این اطلاعات حساس توضیح داده شد: شاهدان بیشتری در این راستا شناسایی شدند و یک منبع انسانی محرمانه نیز هم از طریق نام مستعار و هم از طریق نام اصلی‌اش معرفی شده و از جانب آنها اسناد و مدارکی به دست آمده است و همچنین یک سری تدابیر تحقیقاتی اتخاذ شده و اتخاذ نشده و تاریخ‌هایی برای یک سری نشست‌ها در این یادداشت‌ها افشا شده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۱۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان