//
کدخبر: ۳۸۲۷۵۶ //
نماینده کرمانشاه:

شهرستان شدن «فیروزآباد» را با جدیت دنبال می‌کنیم

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح شهرستان شدن بخش فیروزآباد در حال بررسی است، گفت: این موضوع را با جدیت دنبال می‌کنیم.

شهرستان شدن «فیروزآباد» را با جدیت دنبال می‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد رشیدی، امروز(۲۷ دی) در آیین افتتاح گازرسانی به روستاهای بخش فیروزآباد، از مشکلات متعددی که بخش فیروزآباد در زمینه آب، گاز، برق، راه روستایی و... دارد یاد کرد و افزود: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده برای تامین برق پایدار این منطقه احداث پست فوق توزیع برق با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان است.

وی با انتقاد از اینکه این پروژه به دلیل بی‌توجهی برخی مدیران یکسال روی زمین مانده بود، گفت: از ابتدای امسال اجرای این پروژه تسریع شد و امیدواریم تا قبل از فصل تابستان به نتیجه برسد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در نظر گرفتن ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آب روستاهای استان از جمله بخش فیروزآباد که ۲۵ برابر سال‌های قبل بوده را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و عنوان کرد: امیدواریم با به بهره‌برداری رسیدن مجتمع آبرسانی امام علی(ع) معضل تامین آب بخش زیادی از روستاهای فیروزآباد حل شود.

رشیدی از اخذ دستور مستقیم وزیر وقت راه و شهرسازی برای اختصاص ۷۰ میلیارد تومان به مسیر کرمانشاه هلشی هم خبر داد و یادآور شد: از محل اعتبارات مختص نماینده‌ها نیز برای آسفالت راه ۲۷ روستای فیروزآباد استفاده کردیم.

وی همچنین از پیگیری جدی برای تبدیل شدن بخش فیروزآباد به شهرستان هم خبر داد که از وزارت کشور عبور کرده و اکنون در کمیته امنیت و تصمیمات کشوری نهاد ریاست جمهوری در حال بررسی بوده و نیازمند رایزنی‌های بیشتر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۷۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان