//
کدخبر: ۳۵ //

ابراهیم جعفری:عراق همچنان نیازمند کمک است

ابراهیم جعفری وزیر امور خارجه عراق با تاکید بر لزوم همکاری میان عراق و اتحادیه اروپا در خصوص پناهجویان عراقی مقیم کشورهای عضو این اتحادیه خاطرنشان کرد: بغداد به ویژه در مرحله پس از آزادسازی موصل نیازمند کمک است.

ابراهیم جعفری:عراق همچنان نیازمند کمک است

ابراهیم جعفری:عراق همچنان نیازمند کمک است

به گزارش فرتاک خبری جعفری در سخنرانی خود در چهارمین نشست مشترک وزیران خارجه کشورهای اتحادیه عرب و اتحادیه اروپا در قاهره ضمن اعلام این مطلب افزود: این دو اتحادیه می بایست در زمینه رویارویی با چالش های مشترک فراروی خود به ویژه نبرد با تروریسم در تمامی شکل های آن و بحران اقتصادی همکاری کنند.

وی افزود: برای آزادسازی شهرها در عراق از چنگال تروریسم خونهای بسیار ریخته شد و تلاش و وقت زیادی صرف شد. این شهرها پس از بازگشت ساکنان شان برای بیماران خود نیازمند بیمارستان هستند و برای فرزندان خود نیز نیاز به مدرسه دارند و به همین دلیل دوستان و برادران مان برای فائق آمدن بر این مشکلات می بایست در کنار عراق قرار گیرند.

شایان ذکر است ابراهیم جعفری وزیر امور خارجه عراق دوشنبه گذشته جهت شرکت در نشست فوق العاده اتحادیه عرب برای بررسی اوضاع در شهر حلب سوریه و نشست وزیران خارجه کشورهای عرب و اتحادیه اروپا وارد قاهره پایتخت مصر شد.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان