//
کدخبر: ۳۲۲۵۶۹ //

افزایش قیمت تایر با تذکر سازمان حمایت ملغی شد

یک مقام مسئول در سازمان حمایت با تاکید بر ضرورت رعایت وجاهت قانونی جهت هر گونه افزایش قیمت وفق ضوابط عمومی قیمت‌گذاری مصوب هیات تعیین و تثبیت قیمت ها گفت: افزایش قیمت تایر با تذکر سازمان حمایت به انجمن صفی تایر ملغی شد.

افزایش قیمت تایر با تذکر سازمان حمایت ملغی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

اکبر تقوی شوازی، ضمن اعلام این مطلب، اظهار داشت: با توجه به گزارشات واصله و همچنین مصاحبه سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر مبنی بر اینکه از ابتدای شهریورماه سال جاری قیمت انواع تایر تولید داخل به میزان 15 درصد افزایش می یابد این سازمان در راستای اجرای وظایف ذاتی و نیز به جهت نظارت بر رعایت مفاد تصمیمات اتخاذ شده مرتبط از سوی کارگروه تنظیم بازار، نسبت به پیگیری موضوع از طریق انجام مکاتبه با کلیه شرکت های تولید کننده تایر اقدام نمود.

مدیر کل نظارت بر کالاهای غیرفلزی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود: سازمان حمایت ضمن مطالبه توضیح از صحت و کیفیت انجام این موضوع و لزوم ارسال اسناد و مدارک مرتبط از سوی شرکت های تولیدی تایر، هرگونه افزایش قیمت بر خلاف ضوابط عمومی قیمت گذاری مصوب هیات تعیین و تثبیت قیمت ها را فاقد وجاهت قانونی دانسته و عنوان نموده در صورت احراز انجام آن با شرکت‌های متخلف برابر مقررات مربوطه رفتار خواهد شد.

وی بیان داشت : بر این اساس و به دنبال اقدام و تذکر این سازمان انجمن صنفی صنعت تایر هر گونه افزایش قیمت در این زمینه را کتباً ملغی اعلام نمود.

شوازی گفت: مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه افزایش قیمت، مراتب را از طریق تلفن 124 در میان بگذارند تا با بررسی موضوع و در صورت احراز تخلف، نسبت به تشکیل پرونده اقدام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۵۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان