//
کدخبر: ۳۱۷۲۴۵ //

آلبوم «بر بال نغمه‌ها» با همنوایی رنگارنگ نوازندگان مطرح کشور منتشر شد

آلبوم موسیقی «بربال نغمه‌ها» به هنرمندی فریبرز فرهنگ مهر و همراهی تعدادی از نوازندگان مطرح و شناخته شده کشورمان منتشر و به علاقه‌مندان موسیقی سنتی ایرانی عرضه شد.

آلبوم «بر بال نغمه‌ها» با همنوایی رنگارنگ نوازندگان مطرح کشور منتشر شد

به گزارش فرتاک نیوز از روابط عمومی ناشر آلبوم بربال نغمه‌ها، این اثر عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در فرآیند تولید و فروش محصولات موسیقایی است که با هنرمندی فریبرز فرهنگ مهر و همراهی تعدادی از نوازندگان مطرح کشورمان از سوی نشر راد نو اندیش منتشر شد.

در توضیحات این آلبوم آمده است: به‌تازگی اثری تازه از فریبرزِ فرهنگ‌مِهر که آلبومِ شاید روزی را در کارنامه خود دارد روانه بازار شده است. این روایت رنگارنگ با سوئیتِ ارکسترالِ بربالِ‌نغمه‌ها، فانتزی‌های اِیوانِ‌شب و مَستِ‌ناز، ترانه‌های صبحِ روشنایی و آنِ بی‌قرار، دوئتِ ویولن و سنتورِ بال و دوئتِ ویولن و پیانوی نغمه‌ها و آوازِ  ویس و رامین شنونده‌ را به گلگشتی در مقاماتِ شور، بیاتِ زند، همایون و اصفهان می‌برد.

بخشِ باکلامِ این آلبوم، با سروده‌های فربود بهمنی، فخرالدین اسعدگرگانی و فریبرز فرهنگ‌مِهر همراه‌است که با صدای فریبرز فرهنگ‌مِهر شنیده می‌شوند.

نوازندگان اثر هم طیفی از نام‌دارانِ کهنه‌کار و هنرمندان جوان موسیقیِ ایران از جمله همایون رحیمیان، ارسلان کامکار، کریم قربانی، علی جعفری پویان، امید نیک‌بین، ناصر رحیمی، حسین پورمعین، فرشید حفظی‌فرد، آتنا اشتیاقی، حبیب خرّمی، بهزادِ شایان‌فر، کیارشِ‌روزبهانی و فریبرزِ فرهنگ‌مِهر را در بر می‌گیرد. ضمن اینکه ضبطِ اثر نیز در استودیوهای بِل، بهمن، موزه موسیقیِ تهران و شهرِصدایِ پارسیان باصدابرداری و میکس و مسترینگ امید نیک‌بین انجام‌شده و حسن فرهنگ‌مِهر تهیه‌کننده آن است.

همزمان با انتشار سراسری این آلبوم، تیزر اثر و نماهنگ بال نیز در قالب یک دوئت در بیات زند برای ویولن و سنتور با نوازندگی ویولن فربد فرهنگ مهر و نوازندگی سنتور بهزاد شایان‌فر به کارگردانی معین هاشمی نسب پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۲۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان