//
کدخبر: ۳۱۵۶۲۹ //

مهلت ثبت‌نام کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای تمدید شد

مهلت ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دوره‌های مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1400 تمدید شد.

مهلت ثبت‌نام کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای تمدید شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش دوره‌های مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1400 و تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته اطلاعیه صادر کرد.

بر این اساس، پیرو اطلاعیه‌ مورخ 30 خرداد 1400 در خصوص ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش دوره‌های مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1400 و انتشار دفترچه راهنمای مذکور، ضمن اعلام اصلاحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنما، به اطلاع متقاضیان می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر و مساعدت با آن دسته از متقاضیانی که تا ششم تیر 1400 برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز جمعه مورخ 11 تیر1400 نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن، متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۶۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان