//
کدخبر: ۲۶۵۵۹۲ //

ثبت‌نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ آغاز شد

ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ از امروز یکشنبه ۲۵ خرداد ۹۹ آغاز شد.

ثبت‌نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ آغاز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

با توجه به اعلام اصلاحات و رشته محل‌های جدید در دفترچه راهنمای آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹، مهلت جدید ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون این دوره‌ها از امروز ۲۵ خرداد آغاز شد و تا شنبه ۳۱ خرداد ادامه دارد.

داوطلبان توجه کنند ثبت نام وقتی تکمیل شده است که شماره پرونده  ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند.

هزینه ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۴۶۰ هزار ریال (۴۶ هزار تومان) است و داوطلب در صورت تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه سازمان سنجش آموزش کشور، باید مبلغ ۴۶۶ هزار ریال (۴۶ هزار و ۶۰۰ تومان) را از قسمت خرید کارت تهیه کند.

داوطلبان در صورت تمایل به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتی - غیر انتفاعی باید سریال ۹ رقمی علاقه مندی به رشته های غیر انتفاعی را به مبلغ ۹۳ هزار ریال (۹ هزار و ۳۰۰ تومان) را از قسمت خرید کارت تهیه کنند.

اصلاحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹ در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده است.

آن دسته از متقاضیان که در بازه زمانی تعیین شده (از ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشت ۹۹) موفق به ثبت نام شده اند می توانند نسبت به ویرایش فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود در روزهای ۲۵ تا ۳۱ خرداد ۹۹ اقدام کنند.

همچنین داوطلبانی که موفق به ثبت نام در اردیبهشت نشده اند نیز می توانند نسبت به ثبت نام در روزهای ۲۵ تا ۳۱ خرداد ۹۹ اقدام کنند.

آزمون رشته های با آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ جمعه ۱۴ شهریورماه برگزار می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۵۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان