//
کدخبر: ۳۱۳۸۵ //
یک سایت صهیونیستی مدعی شد:

بقای حیات سعودی نیازمند وجود اسرائیل است!

یک سایت صهیونیستی در گزارشی مدعی شد که عربستان سعودی نیازمند است تا اسرائیل از آن حمایت کند و ادامه حکومت سعودی ها را تامین کند.

 بقای حیات سعودی نیازمند وجود اسرائیل است!
به گزارش فرتاک نیوز،

سایت صهیونیستی اسرائیل نشنال در گزارشی نوشت: دولت فلسطینیان تهدید بزرگی برای عربستان سعودی است.

این رسانه صهیونیستی در گزارش هدفمند خود مدعی شد: سعودی ها فهمیده اند که چاقوی ایرانی ها زیر گلوی آن ها و سنی ها است. سعودی ها به کمک نظامی احتیاج دارند و به این فهم رسیده اند که وجود اسرائیل تا چه حد برای امنیت پادشاهی سعودی، حیاتی است!

در این گزارش آمده است: برخی صاحب نظران می گویند که اسرائیل نیاز دارد تا یک دولت فلسطینی تشکیل دهد برای اینکه اسرائیلی ها از سعودی ها در برابر ایران محافظت کند. این حرف بی پایه است. اسرائیل برای عربستان سعودی و سنی ها فقط به عنوان یک ابرقدرت نظامی ارزش دارد و اگر اسرائیل به مرزهای قبلی خودش در آشویتس در سال 1967 برگردد، از نظر نظامی قابلیت دفاع از خودش را هم نخواهد داشت.  

در ادامه این گزارش آمده است: بانک غربی برای عربستان و کشورهای سنی نشین چه قدر خطرناک است؟ اول اینکه برداشت اسرائیل از بانک غربی بیش از همه برای عباس و دوستان و خانواده اش خطرناک است که در حال دزدی از مردم فلسطین هستند. بدون حمایت فلسطین، عباس و همدستانش توسط حماس و یا داعش کشته خواهند شد. بدین ترتیب یک دولت عرب فلسطینی به طور فاجعه باری آنچه را که در مرزهای شمالی عربستان سعودی در طی 60 سال ثابت بوده است را، بی ثبات می کند.

این گزارش افزوده است: علاوه بر این اگر یک دولت فلسطینی عرب شکل بگیرد تمام نیروی هوایی اسرائیل به حالت ابتدایی برخواهد گشت. با بانک غربی و اردن در فلسطین عربی ارتباط ارتش اسرائیل با سعودی ها قطع خواهد شد و اردن مانند حوثی های یمن دشمن عربستان خواهد شد. سعودی ها اکنون توان آن را ندارند تا از پس یک یمن ایرانیزه شده (تحت حمایت ایران) برآیند و قطعا نخواهند توانست تا از یکی دیگر نجات یابند، لذا تمام سنی ها به عربستان وابسته اند تا از آن ها در برابر ایران حفاظت کند.

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان