//
کدخبر: ۲۹۲۳۹ //

این صدای طبل جنگ است؛ بشنوید!

دونالد ترامپ به‌همراه خانواده خود راهی اولین سفر خارجی به سه نقطه مهم و جریان‌ساز دنیا شد؛ یعنی عربستان، فلسطین اشغالی و واتیکان.

این صدای طبل جنگ است؛ بشنوید!
به گزارش فرتاک نیوز،

سؤال مهم: چرا این سه کشور؟ آیا ترامپ دلیل مهم یا هدف خاصی از این انتخاب دارد؟

 

در این باره توجه به چند نکته مفید خواهد بود:

 

نکته اول) باور سیاست‌مداران و استراتژیست‌ها بر این است که رد پای صهیونیست‌ها در تمام مراکز عمده قدرت، سیاست، اقتصاد و رسانه در دنیا وجود دارد.

 

نکته دوم) تفکر صهیونیستی برای بسط قدرت خود در میان ادیان مهم دنیا، مثلت صهیونیسم یهودی، مسیحی و صهیونیسم اسلامی را طراحی و اجرا کرده است.

 

نکته سوم) مرکز تفکر صهیونیسم اسلامی (وهابیت) خاندان آل سعود و مرکز تفکر صهیونیسم یهودی، رژیم غاصب اسرائیل و مرکز تفکر صهیونیسم مسیحی، واتیکان است.

 

نکته سوم) اولین سفر خارجی ترامپ به این سه مرکز می‌تواند پیغام مهمی برای دنیا داشته باشد که او با کمک صهیونیسم مسیحی و صهیونیسم اسلامی در صدد خدمت به صهیونیسم یهودی است.

 

نکته چهارم) مهم‌ترین مسئله آمریکا، اسرائیل و عربستان در حال حاضر کنترل نفوذ تفکر ایرانی-اسلامی (بخوانید جبهه مقاومت و ضداستکبار) در منطقه است و این مثلت می‌تواند با اتحاد خود بهترین هم‌افزایی را برای کنترل این تفکر داشته باشند.

 

نکته پنجم) هنری کیسینجر صهیونیست، بزرگترین استراتژیست آمریکا، تنها راهکار عملی برون‌رفت از مشکل شیوع تفکر ضداستکباری  با مدیریت ایران در منطقه را شروع جنگ‌های مذهبی (سی‌ساله) می‌داند.

 

نکته ششم) سفر ترامپ به این سه نقطه با حضور گسترده کشورهای اسلامی (در عربستان) قدم بسیار بزرگی برای تشدید درگیری‌ها در سطح کشورهای منطقه به بهانه جنگ‌های مذهبی به‌شمار می‌رود و هرکسی صدای طبل این جنگ را نشنود یا تحرکات آن‌ها را نادیده بگیرد، واقعا ناشنوا و نابیناست!

 

نکته هفتم) با انتخابات جدید در ایران و تثبیت جریان به‌اصطلاح میانه‌رو، دشمنان به سرکوب تفکر انقلابی در منطقه امیدوار شده‌اند؛ که صدالبته به حول و قوه الهی این خواب را هم برای آن‌ها پریشان خواهیم کرد.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان