//
کدخبر: ۳۱۲۷۷۱ //

ترافیک در مسیرهای هراز و فیروزکوه سنگین است

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: بار سنگین ترافیک خروجی به سمت استان‎های شمالی در مسیرهای هراز و فیروز کوه را شاهد هستیم و به همین دلیل ماموران پلیس راهور در این ۲ محدوده مستقر شده اند.

ترافیک در مسیرهای هراز و فیروزکوه سنگین است
به گزارش فرتاک نیوز،

«سرهنگ ایرج کهریزی» روز جمعه گفت: با توجه به تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد  محدودیت‌های سفر بین استانی در سراسرکشور به مدت ۵ روز  اجرا می شود و ماموران پلیس راهور  شرق استان در شهرک البرز امامزاده هاشم(ع) و میدان امام رضا (ع) فیروز کوه مستقر هستند و اعمال قانون می‌کنند.

وی از اجرای طرح محدودیت‌های بین استانی تا ۱۷ خرداد خبر داد و اظهار داشت: خودروهای پلاک غیر بومی بر اساس ورود به شهرهای قرمز و خروج از آنها مبلغ یک میلیون تومان و ورود به شهرهای نارنجی و زرد و خروج از آنها مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

 رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف در محور هراز بعد از امامزاده هاشم(ع) و بعد از فیروز کوه برای ثبت تخلفات کرونایی فعال هستند.

کهریزی گفت: جریمه خودروهایی که به سمت استانهای شمالی ادامه مسیر داشته باشند در خلافی خودرو ثبت می‌شود و پلاک هایی که هیچ گونه مجوز ترددی از فرمانداری ها و یا پلیس راهور نداشته باشند توسط دوربین ها و ماموران پلیس مستقر در جاده اعمال قانون می شوند.

وی ادامه داد: طی ۵ روز اعمال محدودیت تا ۱۷ خرداد، ماموران پلیس با استقرار در مبادی وروردی و خروجی استان‌ها، تردد پلاک های غیر بومی را کنترل می‌کنند و خودروهایی که بدون مجوز از استان خود خارج شود به مبدا برگردانده می شوند.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تقدیر از کاهش سفرها و توجه هموطنان به رعایت محدودیت تردد بین استانی ، اظهار داشت:  بسیاری از مردم همکاری کردند و سفرها کاهش داشته و از سایر هموطنان درخواست و انتظار داریم تا با به حداقل رساندن سفرها به کاهش و مهار بیماری به کادر درمان کمک کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۷۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان