//
کدخبر: ۱۹۳۵۳۸ //

ترافیک نیمه سنگین در ورودی های تهران

رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت:ورودی های تهران با گذشت ۲ روز از تعطیلات ترافیک نیمه سنگین و در برخی مقاطع ترافیک سنگین را تجربه می کند.

ترافیک نیمه سنگین در ورودی های تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

عصر جمعه با پایان یافتن تعطیلات عید فطر و پایان هفته، موج بازگشت مسافران به پایتخت آغاز و همین امر سبب شده تا پس از گذشت ۲ روز همچنان شاهد ترافیکی نیمه سنگین در ورودیهای تهران باشیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران در این خصوص اظهار داشت: با توجه به ترافیک‌های سنگین و فوق سنگینی که در زمان تعطیلات عید فطر در محورهای شرق استان تهران شاهد بودیم به طور مستمر به همه رانندگان و هموطنان عزیز توصیه شد که روز جمعه و پایان تعطیلات را برای بازگشت خود انتخاب نکنند تا در ترافیک‌های طولانی نمانند.

محبی افزود: با توصیه‌های پلیس در مقاطع و محورهای مختلف بسیاری از هموطنان در فواصل مختلف از سفر بازگشتند و در حال حاضر محور هراز و فیروزکوه در ورودی‌های تهران ترافیک سنگین را شاهد است و در محور تهران- دماوند در طول محور به صورت نیمه سنگین و با توقف خودروها در جریان است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک در محور امام رضا (ع) را عادی و روان دانست و افزود: هیچ مشکلی در این محورها گزارش نشده است.

محبی ترافیک در محور ورامین تهران و لواسان- تهران و همچنین گردنه زردک را نیز نیمه سنگین اعلام کرد و افزود: در چنین شرایطی باید رانندگان با صبر و حوصله و پرهیز از هرگونه شتاب زدگی برانند، تا شاهد حادثه ناگوار نباشیم.

وی در ادامه گفت: در ورودی‌های تهران در هر دو مسیر به ویژه آزادراه تهران-پردیس ترافیک در محدوده عوارضی نیمه سنگین و بعضاً پر حجم گزارش می‌شود.

محبی در خصوص انسداد محور هراز در روز دوشنبه نیز بیان داشت: محور هراز از ساعت ۲۳ روز دوشنبه ۲۰ خردادماه تا ۵ بامداد روز سه‌شنبه ۲۱ خردادماه به دلیل عملیات‌ترمیم و شستشوی سیستم روشنایی در تونل سپاسد در حوزه مازندران مسدود می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۵۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان