//
کدخبر: ۳۰۴۴۲۷ //

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۱/۰۸

امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، سیمان صوفیان و گروه صنعتی بوتان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های گروه کارخانجات صنعتی تبرک، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود و کلر پارس در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
به گزارش فرتاک نیوز،

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 2 هزار و 706واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 306هزار و 855واحد  به کار خود پایان داد و بیش از 4میلیارد و 768میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 3هزار و 909میلیارد تومان در بیش از 545هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، سیمان صوفیان و گروه صنعتی بوتان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های گروه دارویی برکت، فرآورده‌های نسوز آذر و لبنات پاک بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 402میلیون ورقه به‌ارزش 43 هزار و 14میلیارد تومان در 258هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 7واحد رشد کرد و در ارتفاع 18هزار و 46واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های گروه کارخانجات صنعتی تبرک، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود و کلر پارس بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان و سیمان لار سبزوار بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۴۴۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان